Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر از نشست با مسئولین آموزشگاههای آزاد هنری شهرستان رامیان و آزادشهر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نشست تشریح اهداف و تبیین مفاهیم و موضوعات دومین جشنواره ملی نقاشی آیات بود.

به گزارش تیتر آزاد، طیبه رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جشنواره ملی نقاشی آیات اظهار کرد: قرآن، معجزه پیامبر(ص) و راهنمای بشریت در تمام عرصه های زندگی فردی و اجتماعی است و جشنواره ملی آیات در راستای تبلیغ مفاهیم قرآن کریم در قالب نقاشی برگزار می شود.

رجنی ادامه داد: جشنواره ملی نقاشی آیات در بخش نگاه نو و فضای انتزاعی، کلاسیک و فیگوراتیو و بخش ویژه سوره واقعه برگزار می شود.

رئیس اداره ارشاد ازادشهر افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره میتوانند از طریق سایت ayatfest96.farhang.gov.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری و ارسال تصوير آثار خود اقدام نمایند.

وی گفت: آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی نقاشی «آیات» سوم بهمن‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

رجنی در پایان اعلام کرد: در همین راستا با مسئولین آموزشگاههای آزاد هنری شهرستان رامیان و آزادشهر نشستی برگزار کردیم و به تشریح اهداف و تبیین مفاهیم و موضوعات دومین جشنواره ملی نقاشی آیات پرداختیم.

2

3

انتهای پیام/