Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر گفت: حضور ملت ایران در حماسه 9 دی نشان از بصیرت مردم ولایت مدار ایران است. لذا اینجانب از تمامی هنرمندان و هنر دوستان شهرستان آزادشهر خواستارم بار دیگر با حضور در راهپیمایی 9 دی برائت خود را از سران فتنه و نفاق اعلام دارند.

به گزارش تیتر آزاد، طیبه رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ۹ دی اظهار کرد: بصیرت یعنی خداوند تبارک وتعالی راشناختن وتابعیت محض، یعنی پیامبر خدا(ص) را شناختن و مطیع دستورات الهی بودن، یعنی  امام زمان(عج) راشناختن و چون اصحاب امام حسین (ع) در کربلا جان دادن، یعنی جهاد در راه خدا با هردشمنی چه داخلی چه خارجی ، یعنی ولایت فقیه راشناختن و جایگاه رهبری را ارج نهادن، راه امام (ره) را ادامه دادن واطاعت از مقام معظم رهبری مدظله العالی کردن.

رجنی  با بیان جمله ای از امام خامنه ای ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند؛  بصیرت خود را زیاد کنید. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود در بسیاری از موارد بر اثر بی بصیرتی است. 

 رئیس اداره ارشاد آزادشهر در خصوص بصیرت مردم ایران گفت: در هر زمان و موقعی که انقلاب اسلامی ایران نیاز به حضور مردم در صحنه داشته است، این مردم وفادار و انقلابی ما با حضور موثر و با بصیرت مثال زدنی، توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده اند.

وی ادامه داد: تا زمانی که ملت انقلابی در صحنه هستند توطئه دشمن مثل گذشته بی اثر خواهد بود.

رجنی در خصوص برنامه های این اداره درخصوص بصیرت افزایی اعلام کرد: برنامه های مشترک با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان آزادشهر برگزار کردیم و خواهیم کرد که قبلا اعلام شده است. اما ۴ برنامه مخصوص اداره ارشاد است که عبارتند از: 

1- برگزاری نشست روشنگری ویژه هنرمندان و بسیجیان

2- برپایی نمایشگاه کتاب

3- برگزاری کارگاه خوشنویسی و برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسان به مناسبت 9 دی

4- تهیه و توزیع بروشور 9 دی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر در پایان خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در حماسه 9 دی نشان از بصیرت مردم ولایت مدار ایران است. لذا اینجانب از تمامی هنرمندان و هنر دوستان شهرستان آزادشهر خواستارم بار دیگر با حضور در راهپیمایی 9 دی برائت خود را از سران فتنه و نفاق اعلام دارند.

انتهای پیام/