Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه امروز با حضور پرشور مردم انقلابی آزادشهر برگزار شد و امام جمعه آزادشهر در خطبه های خود در خصوص فتنه ۸۸ و فتنه های جدید و لزوم لصیرت و هوشیاری در مقابل آنها سخنرانی کرد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن سفارش خود و مومنان به تقوای الهی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه (ع)، اظهار کرد: فردا سالروز حماسه ۹ دی و بنام روز بصیرت و میثاق با ولایت است.فردا را فراموش نکنیم و همه ما ساعت ۹:۳۰ در میدان ولیعصر (عج) اعلام حضور،و اعلام وفاداری و میثاق با ولایت کنیم.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: حماسه نهم دی از معجزات انقلاب است. دشمنان انقلاب را تمام شده میدانستند و برای خود برنامه‌ریزیهایی کرده بودند اما حماسه نهم دی معادلات چندین ساله دشمن را در براندازی نظام جمهوری اسلامی بهم ریخت. حماسه نهم دی نشان داد که مردم در حفظ نظام و ارزشهای انقلاب با هیچکس رودربایسی ندارند. 

خطیب جمعه آزادشهر افزود: ترحم به فتنه گران خیانت به همه ی ارزشهای انقلاب است.از رافت اسلامی نگذارید سواستفاده شود. نفوذی های فتنه ی هشتادوهشت از خیانتشان دست بردار نیستند و نباید از آنها غافل شد.
امام جمعه آزادشهر بیان کرد: نفوذی های فتنه ی دیروز با شعار تقلب به میدان آمدند و در فتنه امروز امید مردم به نظام را تضعیف و از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم سواستفاده میکنند .فتنه ی امروز فتنه گران، سنگین تر از فتنه سال هشتادوهشت است.امروز امید و اعتقاد مردم به انقلاب را هدف قرار دادند. ما باید بصیرت خود را افزایش دهیم و از انقلابمان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: ما نقلاب و ولی فقیه خود را دوست داریم و برای این انقلاب چه خونها، جانها و دست و پایی دادیم. ما به آسانی از این انقلاب و ولایت دست بر نخواهیم داشت. ما برای این انقلاب و ولایت جان خود را خواهیم داد و اگر روزی جانمان را گرفتند آنگاه می توانند به این انقلاب و ولایت ضربه بزنند.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمود بصیرت را باید روز به روز زیاد کرد و صحنه ی داخلی کشور را شناخت. معیار همه ی کارها و ارزش ها برای مردم رهبری می باشد. ولایت فقیه شناسنامه ی این انقلاب است. ولایت فقیه و مردم معیار همه ی ارزشها و ارکان اصلی انقلاب است. رهبری و مردم لازم و ملزوم و شرط و مشروط این انقلابند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیار با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی نکات مهمی را بیان فرمودند. مسئولین کشور باید این سخنان را دستورالعمل کاری خود قرار دهند. نکند با سخنی، مطلبی و یا کاری به تضعیف نظام کمک کنیم.

وی افزود: امروز توپخانه های دروغ پردازی دشمنان برای نا امید و بدبین کردن مردم به سمت این ملت در حال شلیک است. متاسفانه گروهی در داخل کشور نیز همان کار دشمنان را انجام می دهند و دروغ های دشمن را به مردم القا می کنند. باید مقابل اینها ایستاد، این افرادی که حضرت اقا در رابطه با آنها می گویند؛ اینها تقوا ندارند.

حجت الاسلام شهابی در ادامه گفت: اینها دینشان سیاسی است بجای اینکه سیاستشان دینی باشد. اینها در داخل کشور مشغول خیانت هستند. چه تعدادی از آنهایی که قبلا مسئولیت داشتند و چه تعدای از کسانیکه الآن مسئولیت دارند.

امام جمعه آزادشهر افزود: همه باید در تعالی و حفظ این انقلاب دست در دست هم بدهیم. در شرد اقتصادی، معیشت مردم اشتغال و ...

وی اظهار کرد: این نظام مردمی است و مردم ولی نعمتان انقلابند و در رفع مشکلاتشان هر تلاشی را انجام بدهیم کم کرده ایم. این مردمی که با اشاره حضرت آقا با تمام وجود در صحنه حاضر می شوند.اگر کارها جهادی انجام شود، مشکلات قابل حل شدن هستند.

حجت الاسلام شهابی در آخر اعلام کرد: حضرت اقا ما آماده ایم برای حفظ این نظام و دفاع از ولایت جان خود را در تبق اخلاص نثار کنیم. مطمئن هستیم فتنه دشمنان این بار هم به شکست می انجامد چون مردم ما همواره با بصیرت در صحنه هستند و در احادیث ما آمده است که پرچم این انقلاب به دست امام زمان خواهد رسید.

انتهای پیام/