Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: ما باید به خواسته های بحق مردم توجه بیشتری داشته باشیم و با اقدام به موقع از ایجاد نارضایتی در بین مردم جلوگیری کنیم.

به گزارش تیتر آزاد ؛ سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اغتشاشات اخیر ،اظهار کرد: در روزهای اخیر تعداد اندکی به عنوان اغتشاشگر در صفوف معترضین قرار گرفتند و باعث بر هم زدن نظم و تخریب اموال عمومی و خصوصی شدند که با اقدام به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی و حمایت مردمی بساط آنان جمع شد و به زباله دان انداخته شدند.

قاضوی ادامه داد: ما باید اتحاد و انسجام ملی را جدی بگیریم و در شرایطی که دشمنان خارجی و داخلی درصدد برهم زدن صفوف منسجم مردم انقلابی ایران اسلامی هستند لازم است در جهت جلب اعتماد عمومی مردم تلاش کرده و از تخریب و اختلاف افکنی دست برداریم زیرا دود اختلاف بر چشم همگان خواهد رفت.

معاون فرماندار ازادشهر افزود: ما باید به خواسته های بحق مردم توجه بیشتری داشته باشیم و با اقدام به موقع از ایجاد نارضایتی در بین مردم جلوگیری کنیم.

وی در پایان گفت: ما باید تفکر کنیم که با کم کاری، عدم پاسخگویی و ... ، بطور مستقیم یا غیر مستقیم ، چقدر در نارضایتی ها، اعتراضات و حتی اغتشاشات اخیر نقش داشته ایم و بعد از این برای آرامش و امنیت جامعه و رضایت عموم مردم چگونه باید رفتار کنیم.

انتهای پیام /