Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ضد یخ های غیر استاندارد کاسپر با دستور کمیسیون نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر از سطح شهر جمع آوری شد.

به گزارش تیتر آزاد، در پی نامه اداره کل استاندارد استان گلستان به ادارات صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان، مبنی بر غیر استاندارد بودن ضد یخ کاسپر، این موضوع در کمیسیون نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر مطرح و تصویب شد با آن برخورد جدی انجام گیرید و با دستور کمیسیون تمامی ضد یخ های غیر استاندارد از سطح شهرستان جمع آوری شد.

همچنین مقرر شد تا در صورت مشاهده فروش مجدد این محصول با متخلف برخورد قانونی شود. (آزادشهر اولین شهرستانی است که این ضد یخ ها را جمع آوری کرده است.)

لازم به ذکر است که حدود ۲ ماه پیش، در پی تماس یک شهروند در خصوص غیر استاندارد بودن این ضد یخ ها، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر به بررسی موضوع پرداختند و باارسال نامه ای به اداره استاندارد گنبد، درخواست تعیین تکلیف کردند.

از آنجا که این ضد یخ در استان گلستان خیلی بیشتر از استان های همجوار  توزیع شده است و فروش آن در اکثر مغازه های شرق استان گلستان رواج و تمرکز بیشتری در این محدوده دارد، لذا احتمال تولید این محصول در شرق استان بالا است.

حال سوال آنجاست، آیا اداره استاندارد و صنعت،معدن و تجارت به جمع آوری این محصول بسنده خواهند کرد و یا اینکه با کمک نیروهای اطلاعاتی، تولید کنندگان آن را شناسایی و دستگیر می کنند؟

بطور حتم اگر تولید کننده این محصول دستگیر نشود، بزودی با اسم دیگری این محصول را وارد بازار خواهد کرد و به مردم خسارات مالی زیادی وارد خواهد شد.

ضد یخ کاسپر تا کنون در قوطی هایی با ۵ رنگ متفاوت ( سبز، سفید، زرد، قرمز و آبی) در بازار پخش شده است که این خود دلیلی بر ادعای ما می باشد.

a1

انتهای پیام/