Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته آزادشهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی آزادشهر برگزار شد. نماز امروز با امامت امام جمعه موقت برگزار شد و وی در خطبه ها در خصوص مصیبت های وارده به مردم آزادشهر و بی توجهی مسئولین صحبت کرد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام والمسلمین رمضان کوهساریان امام جمعه موقت آزادشهر در خطبه اول نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بنده شما را به تقوای الهی دعوت نمی کنم، زیرا اگر تقوا نداشتید امروز در نماز جمعه شرکت نمی کردید. من شما را به حفظ تقوای الهی دعوت می کنم که از بدست آوردن تقوا مهمتر است.

حجت الاسلام کوهساریان ادامه داد: تقوا آفاتی دارد و بنده امروز به این دلیل که قصد ندارم خطبه را طولانی بخوانم به مهمترین آن یعنی دروغگویی می پردازم.

امام جمعه موقت آزادشهر با بیان حدیثی از امام محمد باقر (ع) تصریح کرد: دروغ تقوا را نابود می کند همان گونه که حاصل چند ماه کشاورز با چوب کبریتی از بین خواهد رفت.

خطیب جمعه آزادشهر ادامه داد: از شیطان پرسیدند که از چه قشری خوشحال می شوی؟ گفت؛ دروغگویان، زیرا من به دروغ آنها راضی هستم اما انها قسم دروغ نیز می خورند، آنها دسوتان من هستند.

وی افزود: دروغ یکی از نشانه های نفاق است و دروغگو منافق است. ای مردم حاصل ایمان خود را با دروغ از بین نبرید حتی برای شوخی هم دروغ نگویید.

حجت الاسلام کوهساریان در انتهای خطبه اول با روایت حدیثی از امام حسن عسکری (ع) گفت: امام می فرمایند تمام زشتی ها در یک خانه جمع هستند و کلید آن در دست شماست، اگر آن را باز کنید دیگر ایمن نخواهید بود و آن کلید دروغ است.

خطبه دوم

امام جمعه موقت آزادشهر در ابتدای خطبه دوم بیان کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم خود مومنین را به تقوای الهی دعوت می کند و می فرماید؛ ای مومنین تقوا پیشه کنید زیرا خدا با متقین است.

خطیب این هفته آزادشهر ادامه داد: اگر بندگان تقوا پیشه کنند، دنیا و آخرت را خواهند داشت و هیچ کسی نمی تواند به آنها آسیبی بزند.

وی افزود: بنده یک نفر را می شناسم که تقوای الهی پیشه کرد و یقین داشت که خدا او را یاری خواهد کرد و به تنهایی و بدون داشتن هیچ لشکر وسپاهی در برابر استکبار و ظلم ایستاد و انقلاب کرد و آن امام خمینی (ره) بود.

حجت الاسلام کوهساریان خاطرنشان کرد: این فرد متقی می فرمایند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. بنده عرض می کنم، تا زمانیکه امام خامنه ای در راس نظام است، آمریکا که سهل است اگر تمام استکبار هم بیایند، نمی توانند آسیبی به انقلاب ما بزنند، زیرا اسلحه ایشان هم همان اسلحه امام راحل یعنی تقوای الهی است.

امام جمعه موقت آزادشهر خطاب به نمازگزاران اعلام کرد: امروز می خواهم چند مصیبت از مصیبت های وارده به شما مردم انقلابی ازادشهر را بیان کنم. آزادشهر خیلی مظلوم است و خیلی در حق آن ظلم شده است.

خطیب جمعه این هفته آزادشهر ادامه داد: یکی از آن مصیبت ها، کلاهبرداری و یا بهتر بگویم غارتگری بی سابقه شرکت پرهام است. آنها به خانه، زمین، ارث مردم هم رحم نکردند و حتی سر آن پیر زن عصا بدست بی کس را هم کلاه گذاشتند. آنها کلاه شرعی درست کرده بودند و سر ما را هم کلاه گذاشتند.

وی افزود: قریب به دو سال از این غارتگری می گذرد. در فقه می خوانیم، اگر کسی ورشکست کرد، باید اموال آنها فروخته شود و بین طلبکاران در شان طلبشان تقسیم شود، اما به ظاهر این کلاهبردار را گرفته اند بعد از دو سال نتنها مردم به حقشان نرسیده اند، بلکه باید هزینه هم بپردازند، بدوند ، داد بزنند و شکایت کنند.

حجت الاسلام کوهساریان در ادامه گفت: اگر این کلاهبردار سرمایه ای دارد که به ظاهر دارد، چرا طبق دستور اسلام عمل نمی کنید و اگر سرمایه ای نیست و به خارج رفته، پس چرا اعلام نمی کنید. دوسال گذشت و بنده به عملکرد قضات دست اندر کار این پرونده و این جریان شدیدا معترض هستم. چه می کنید چرا به داد مظلوم نمی رسید؟!

امام جمعه موقت آزادشهر تصریح کرد: آقای رئیس قوه قضاییه، نطق اخیرتان خیلی خوب بود، اما شما را به خدا ان را عملی کنید. برای زیر مجموعه خود چشم بگذارید و از آنها مراقبت کنید. اینها به انقلاب آسیب می زنند والا کاری از ضد انقلاب بر نمی آید.

خطیب جمعه آزادشهر ادامه داد: البته قضات شریف کم نیستند اما متاسفانه برخی ها جور دیگر عمل می کنند. پرونده ای سراغ دارم که ۸ سال است اختلاف بین زن و شوهر ادامه دارد. آیا حکم قاضی اسلامی باید اینگونه باشد؟!

وی افزود: آن کسی که باید دعوت به تقوا شود ای صندلی نشین ها و ای قضات شما هستید و من شما را به تقوای الهی دعوت می کنم. اگر تقوای شما درست شود، مردم متقی خواهند شد. اگر خدای نکرده هر چند تعداد اندک از قضات که فقیه هم هستند بی تقوایی کنند، این انقلاب در خطر می افتد و بی تقوایی در جامعه فراوان می شود.

حجت الاسلام کوهساریان در خصوص مصیبت دوم اظهار کرد: مصیبت از دست دادن معدنچیان مصیب دوم است. این عزیزان که مانند خدمه زحمتکش نفتکش سانچی برای اقتصاد مملکت تلاش می کردند، جان خود را از دست دادند. اما چرا باید یک بام و دو هوا باشد؟! این ظلم بزرگی بر مردم آزادشهر است.

امام جمعه موقت آزادشهر ادامه داد: مصیبت وارده سوم، همه جای کشور شهرداران را شورای شهر انتخاب می کنند، اما چرا باید منتخب شورای آزادشهر نادیده گرفته شود؟! چرا طبق قانون منتخب شورای آزادشهر باید مورد قبول واقع نشود؟!

خطیب جمعه آزادشهر افزود: ظلم دیگری هم در راه است. شعار اسلام این است که عربی بر عجم و عجمی بر عرب برتری ندارد و سید قریشی و سیاه حبشی یکی هستند. ملاک برتری در اسلام تقوا است. زمانی که پادشاه مصر خواست یوسف را عزیز مصر کند، مردم معترض شدند که آیا یک خارجی را بر ما مسلط می کنی؟! پادشاه مصر جواب داد: من نگاه به تقوا، پاکی، کارآمدی و شایستگی او دارم. او با این انتخابش بشریت را از قحطی نجات داد.

وی خطاب به نماینده رامیان و آزادشهر اعلام کرد: آقای نماینده، اگر منتخب تو بر مبنای کاردانی، شایسته سالاری و تقوای الهی است ، ما دست او را هم می بوسیم و قبول می کنیم، اما اگر بر اساس قبیله گرایی و قول دادن است ما این انتخاب را محکوم می کنیم و به شدت معترضیم. (تکبیر حضار)

حجت الاسلام کوهساریان ادامه داد: این مردم مظلوم، مصیبت زیادی دیده اند، اگر مرحمی بر زخمشان نمی گذارید، لا اقل نمک نریزید. نماینده یعنی دیده بان و نگهبان ملت ، در این مصیبت ها که نام بردم، شما برای این مردم چه کریدید؟! بیایید و توضیح دهید.

امام جمعه آزادشهر افزود: چرا پشت تریبون نمایندگی نشسته و این یک بام و دو هوا را فریاد نزدید؟!

خطیب جمعه این هفته آزادشهر در ادامه اظهار کرد: یک نکته دیگر؛ آقایان چشمانمان را نبندیم. همه ی این معترضین یا به تعبیری اغتشاشگران ضد انقلاب نبودند، درست است ضد انقلاب از وضعیت سوء استفاده کرد ، ولی یک عده از اینها حاجت داشتند. گرانی، بیکاری و مشکلات فراوان.

وی ادامه داد: به عقیده من این مشکلاتی که نام بردم قابل تحمل هستند ، یک مشکل که شاید باعث برخی مسائل شد و ان مسئله اجرای عدالت است.

حجت الاسلام کوهساریان خطاب به مسئولین کشور تصریح کرد: شما در کرسی ای نشسته اید که مربوط به حکومت اسلامی و ثمره خون شهیدان است و الگوی آن امام علی (ع) می باشد. امامی که دست زیاده طلب برادر خود را داغ می کند تا دیگران جرات زیاده خواهی نکنند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: آقایانی که در راس حکومت نشسته اید، شما با این اختلاس ها، دزدی ها و حقوق های نجومی برادران خود چکار کردید؟!

خطیب جمعه این هفته آزادشهر افزود: درد مردم اینها هستند. اینهاست که به ضد انقلاب امید می دهد. من شما را سفارش به تقوای الهی می کنم. بی تقوا اگر باشید، پایه های نظام و حکومت سست می شود.

وی در ادامه گفت: اگر شما در کنار رهبری، تقوای خود را بالا ببرید،آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. اینها پاره ای از ظلم هایی بود که در حق مردم آزادشهر شده است. حال دلیل آن چیست، من نمی دانم ولی شاید این است که مردم شریف آزادشهر واقعا انقلابی و ولایی و پشتیبان ولایت و در خط و مسیر ولایت هستند. موقع انتخابات رای این مردم آن طرفی است و الان دارند چوب ان را می خورند.

حجت الاسلام کوهساریان در پایان گفت: افرادی که می آیند، مقروضند و نون قرض گرفته اند و باید قرضشان را ادا کنند! مصیبت های مردم آزادشهر زیاد است، اما قصد خسته کردن شما را ندارم و اگر شد بقیه مصیبتها را می توان گفت، البته اگر از آزادشهر هم بیرونمان نکنند.

انتهای پیام/