Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تفرقه و قومگرایی یکی از سلاح های شیطان(ابلیس) برای نابودی انسانهاست و استعمار و استکبار جهانی که متشکل از شیاطین انسانی هستند، به تبعیت از مراد خود با کوبیدن در تبل تفرقه و قومگرایی سعی در تسلط بر انسانها دارند.

به گزارش تیتر آزاد، ادیان الهی و بخصوص دین اسلام که راهنمای بشریت برای زندگی سالم و ایده آل است، همواره انسانها را بر وحدت ، برادری وهمنوع دوستی دعوت می کند تا نقشه های دشمنان قسم خورده بشریت را بی اثر نمایند و بستری را برای زندگی ایده ال در شان اشرف مخلوقات ایجاد کنند.

امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی که رهبری جامعه اسلامی بر عهده ایشان بوده و است، به تبعیت از کتاب خدا و احادیث پیامبر و ائمه اطهار همواره مسلمین را به وحدت سفارش کرده اند.

امام خامنه ای در سخنان خود به نمایندگان انتخاباتی، آنها را به پرهیز از ایجاد دو قطبی و ایجاد تفرقه توصیه کرده است و فرموده اند: ایجاد دو جریانی، دو فرقه ای و دو قطبی از ضربه های مهلکی است که دشمن به‌دنبال آن است.

و همچنین ایشان در جای دیگری می فرمایند: نمایندگان سعی کنند گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند؛ مراقب باشند؛ نامزدها به‌خاطر خطای در تشخیص، این گسل‌ها را به نفع دشمن تحریک نکنند.

سخنان و توصیه های ولی فقیه (امام خمینی (ره) و امام خامنه ای) همواره نقشه راه مردم ایران و بیشتر مسلمین جهان بوده و باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدرت گرفتن مسلمین شده است.

حدود بیش از یک سال است که در استان گلستان و بخصوص در شهرستان آزادشهر گروهی زیاده خواه با سردادن شعار مبارزه با قومگرایی و بزرگنمایی مسائل جزئی سعی در پیشبرد مسائل سیاسی خود دارند.

این گروه سعی کرده اند با القاء ضایع شدن حق اقلیت در آزداشهر، افراد مورد نظر خود را در پستهای مدیریتی شهرستان به کار گیری کنند.

این در حالی است که تا قبل از این، مردم آزادشهر بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کردند و از تمای اقوام در ادارات این شهرستان استفاده شده و حتی برخی از پستهای مدیریتی (ریاست و یا معاونت) نیز به اقلیت داده شده بود.

این گروه در این مدت چندین سمت مدیریتی دیگر را به خود اختصاص داده اند که برخی از این افراد مدیرانی توانمند بوده اند و همین موضوع باعث شد تا دیگران نسبت به این انتصابات واکنشی نشان ندهند و سعی در حفظ وحدت خود و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری داشته باشند.

اما این گروه بخاطر ترس از واکنش مردم، قبل و بعد از هر انتصاب با دادن بیانیه ای در نکوهش قومگرایی در فضای مجازی سعی در ساکت کردن منتقدان خود کرده اند.

مدتی است که این گروه بخاطر وعده هایی که در تقسیم قدرت به لیدرهای خود داده اند، سعی در بکارگیری نیرویی غیر تخصصی و ناکارآمد در سمتی کلیدی می باشند و این موضوع باعث واکنش دلسوزان نظام و منتقدان شده است.

این زیاده خواهان به مانند دفعات قبلی، ابتدا بیانیه ای در نکوهش تفرقه و قومگرایی دادند، اما از آنجا که حساسیت موضوع برای مردم زیاد بود، این ترفند آنها نتیجه نداد و باعث شد تا این گروه دست به تخریب شخصیت و تهدید منتقدین و نوشتن نامه های تهدیدی سرگشاده در فضای حقیقی و مجازی بپردازند.

آنها سعی در ایجاد دو قطبی و یا چند قطبی قومیتی و مذهبی دارند تا بتوانند بدین وسیله و قرار دادن اقوام و فرقه ها در برابر یکدیگر به هدف خود برسند.

در آخر ، اگر مسئولین استان و شهرستان با این افراد برخورد مناسبی نداشته باشند، انقلاب، کشور،استان، شهرستان و همه مردم متضرر خواهند شد.

انتهای پیام