Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته شهرستان آزادشهر با حضور پرشور مردم انقلابی در مصلی بزرگ خاتم انبیا آزادشهر برگزار شد. خطیب این هفته نماز جمعه در خطبه های سیاسی خود، دررابطه با انقلاب اسلامی، داعش، سایت زباله آزادشهر و پیگیری سهم آب شهرستان آزادشهر از سد نرماب سخن گفت.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام ا... دهه فجر و دعوت خود و مومنین به تقوای الهی، اظهار کرد: انقلاب ما با شعار استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی و محوریت ولایت فقیه شکل گرفت. و مصونیت ان به ولی فقیه گره خورده است زیرا رهبری رکن بی بدیل نظام جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: در طول این ۴۰ سال دشمن برای براندازی نظام در همه ی صحنه ها ورود پیدا کرده است و استقلال مردم ایران، آزادی و جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار داده است. چون این نظام تنها نظام جمهوری اسلامی است که شعارش نه شرقی و نه غربی است و مستقل از ابر قدرتهای شرق و غرب عمل می کند.

امام جمعه آزادشهر افزود: اینکه در این نظام عده ای گله مند باشند و نظام را نقد کنند، یک امر طبیعی است، زیرا خاصیت جمهوریت، همین است. اما در کشورهایی که نام جمهوری را یدک می کشند و این نقدها نیست و مردم نمی توانند گلایه های خود را آزادانه بیان کنند، جمهوری و دموکراسی وجود ندارد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر، بیان کرد: تا قبل از انقلاب استکبار و استعمار برای مردم ما هیچ ارزشی قائل نبودند، اما به برکت قیام امام خمینی ، و همراهی مردم و انقلاب اسلامی، و به برکت ولایت فقیه، امروز این مردم در تمام دنیا عزت و عظمت دارند.

وی در خصوص انتقال پسمانده های داعش به افغانستان توسط استکبار جهانی، گفت: داعش به دست سپاه قدس، بسیجیان با غیرت و همراهی رزمندگان دلیر سوریه و عراق شکست خورد و استکبار جهانی باقی مانده آنها را به افغانستان حرکت داد.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: امروز اگر در افغانستان بدترین کشتارها و اتفاق ها انجام می شود ، مقصر اصلی آن استکبار جهانی ، آمریکا و انگلسی می باشند. و اگر مردم مسلمان دنیا به مانند مردم انقلابی ایران به میدان بیایند، استکبار جرات انجام هیچ گونه خیانتی در کشورهای مسلمان را نخواهد داشت.

امام جمعه آزادشهر در ادامه، ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق و آرزوی توفیق برای فرماندار جدید، خطاب به فرماندار آزادشهر اعلام کرد: آزادشهر از جمله شهرستانهایی در استان گلستان است که تاکنون توجهی به آن نشده و شهرستان آزادشهر واقعا شهرستانی محروم است.

خطیب این هفته نماز جمعه آزادشهر افزود: به نظر من، اولین کاری که شما باید برای این شهرستان انجام دهید، جابه جایی سایت بازیافت یا بهتر بگویم مرکز دپوی زباله از آزادشهر به نقطه دیگری از استان است. شاید مسئولین بگویند که می خواهند امکانات بیاورند و اشتغالزایی کنند، اما مردم آزادشهر این اشتغال را نمی خواهند .

وی خاطرنشان کرد: شما می توانید یک نظر سنجی انجام دهید و ببینید که آیا یک درصد مردم هم راضی به ماندن سایت زباله هست یا خیر! این سایت در مسیر حرم امام رضا قرار دارد و بوی تعفن آن هم در شان زائران امام هشتم و هم در شان مردم انقلابی این شهرستان نیست.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: طبق اسنادی که در دست ما وجود دارد، حتی زباله های بیمارستانهای خصوصی در این مرکز دپو می شود. آزادشهر از لحاظ مرگ ومیر تنفسی رتبه اول استان را دارد و شاید یک علت اصلی آن همین مرکز دپوی زباله باشد.

امام جمعه آزادشهر افزود: بارها هشدار داده ام، اگر معدن زمستان یورت آزادشهر ۴۳ عزیز را از ما گرفت، سایت دپو آزادشهر چاله مرگ مردم آزادشهر و روستاهای اطراف شده است. بنده فکر می کنم،جمع آوری این سایت تنها راه موجود باشد، زیرا این سایت نه تنها منفعتی ندارد ، بلکه همه اش ضرر است.

خطیب نماز جمعه آزادشهر در پایان در رابطه با آب منطقه نوده که به سمت سد نرماب هدایت شده، گفت: طبق صحبت های ما با مسئولین، آنها قول داده اند تا هم در مسیر رودخانه برای کشاورزان ما آب بند بزنند و هم از آبی که به سمت سد می رود، سهم آزادشهر را بدهند و آب را با کیفیت بهتری برای مصرف مردم به آزادشهر برگردانند. شما این موضوع را پیگیری کنید تا این امر به تحقق برسد.

خبرنگار: پویا رجبلو

انتهای پیام/