Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته با حضور پرشور مردم ولایتمدار آزادشهر در مصلی بزرگ خاتم انبیا آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خود و مومنین به تقوی الهی، اظهار کرد: ایام فرخنده فجر اسلامی را به آزادگان، مسلمین و به خصوص مردم عزیز ایران عزیز تبریک می گویم.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: تاریخ در انتظار حماسه دیگری از ملت ایران است. امام خامنه ای فرمودند؛ من به شما عرض می کنم، به حول و قوه الهی بهمن امسال از آن ۲۲ بهمن های تماشایی خواهد بود.

امام جمعه آزادشهر افزود: مردم ما با حضور پرشور خود در مسائل مختلف مانند انتخابات، راهپیمایی ها و ... همیشه مسئولین کشور را شرمنده می کنند . تاریخ نشان داده راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال از سال گذشته اش پرشورتر و با شکوهتر انجام شده است و این نشان از باور مردم دارد.

خطیب جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: مردم برای جمهوری اسلامی هزینه دادند و آن را با جان و مال خود محافظت می کنند. هرکس مقابل این انقلاب به ایستد مردم مقابل او خواهند ایستاد و تاریخ این موضوع را گواهی می دهد.

1

وی ادامه داد: دستاوردهای زیادی انقلاب اسلامی دارد که بر کسی پوشیده نیست. دستاوردهای علمی مانند رسیدن به علم نانو، هسته ای، موشکی،... ، پیشرفتها در صنعت،کشاورزی و .... نمونه ای از دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد: هدف اصلی انقلاب ما بحث مادی نبود اما معیشت و مسائل اقتصادی در کنار هدف ما است. مسئولین باید زمینه راحتی مردم را مهیا کنند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: اولین و بهترین دستاورد انقلاب اسلامی که برای آن جان و مال دادیم، تحریم شدیم و در فشار قرار گرفتیم و قرار داریم، جمهوری اسلامی است. استکبار جمهوری اسلامی را نمی خواهد. دشمن با مسلمانی ما در قبل از انقلاب مشکلی نداشت. استکبار از این ملت، از این اعتقاد و این ایمان می ترسند.

خطیب جمعه آزادشهر بیان کرد: جمهوری اسلامی مقبولیتش به مردم و مشروعیتش با ولایت فقیه گره خورده است. مردم و رهبری دو ثقل اکبر و جدایی ناپذیر انقلاب می باشند. جمهوری اسلامی معنایی جز مردم و رهبری ندارد.

وی ادامه داد: حضرت آقا در سخنرانی اخیرش خطاب به مسئولین فرمودند؛ مسئولین برای مردم کار کنند. مردم را بشناسند، این مردم مدافع جمهوری اسلامی هستند. خدا فرمود باید خادم مردم باشید. حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است. مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند اما فساد و تبعیض را نمی پسندند و شکایت دارند.

2

حجت الاسلام شهابی افزود: مسئولین ۳ قوه باید به این شکایت مردم رسیدگی کنند. ما هم به تبعیت خطاب به مسئولین اعلام می کنیم، باید جلوی تبعیض و فساد گرفته شود و مقابل افرادی که این رفتارها را دارند ایستاد. نظام، نظام جمهوری اسلامی است و ما ننگ می دانیم در این نظام فساد و تبعیض باشد.

امام جمعه آزادشهر گفت: وعده ما ۲۲ بهمن ماه، روز یکشنبه، با وضو برای انجام یک وظیفه دینی و انقلابی در این عمل عبادی شرکت می نماییم.

خطیب جمعه این هفته آزادشهر در خصوص فته های جدید استکبار گفت: از جمله فتنه های جدید دشمنان که برنامه ریزی آن از قبل بوده و در حال حاضر شدت گرفته است، فتنه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: فتنه هایی مانند سند ۲۰۳۰ و ... . بحث بی حجابی باید جلویش گرفته شود. در شبکه های مجازی دارند آن را تبلیغ می کنند. دولت محترم آمد فضای مجازی را فیلتر کرد، اما بدون حساب و کتاب دوباره رفع فیلتر کرد. باید جلوی افرادی که در این فضا شیطنت می کنند گرفته شود.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: فضای مجازی واقعا تبدیل به یک فتنه فرهنگی بزرگ شده که وارد خانه های ما شده و دارد جوانهای ما را می گیرد. از مسئولین می خواهیم در برابر تلگرام و ... به ایستد.

4

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: حداقل همان روشی که غربی ها استفاده می کنند را استفاده کنیم. ( منظور پالایش اطلاعات است. یعنی با ایجاد سروهای داخلی و دریافت مطالب مورد نیاز و مفید از اینترنت و در دسترس گذاشتن آن در سروها ، فضای مجازی را مدیریت کنیم. این روش را تمام کشورهای پیشرفته اروپایی و آسیایی و حتی رژیم صهیونیستی انجام می دهند.)

خطیب جمعه آزادشهر افزود: چرا ما باید در را به روی دشمنان باز کنیم تا بیایند هر غلطی که می خواهند انجام دهند و فرهنگ غلط غربی را اشاعه دهند و نظام اسلامی را تخریب کنند.

وی در ادامه گفت: امروز رهبر عزیز انقلاب عمار می خواهد. جوانان انقلابی ولایت مدار باید در برابر هجمه های فرهنگی در فضای مجازی به ایستند. در برابر شبکه های آنها، باید گروه ها و شبکه هایی شکل دهند و ریشه این شبکه ها را مانند ریشه استکبار در کشور بخشکانند. از مسئولین نیز می خواهیم که جانانه از انقلاب در برابر این هجمه های فرهنگی دفاع کنند.

5

7

6

تهیه خبر: جلیل تاشک

انتهای پیام/