Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در روستای ازدارتپه شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، ظهر روز گذشته (جمعه 4 اسفند ۱۳۹۶) در روستای ازدارتپه شهرستان آزادشهر، سه نفر با راننده یک خودروی پژوه پارس درگیر شدند و یک نفر از آنها با سلاح شکاری به سوی راننده شلیک کرد. در این شلیک به در ماشین آسیب جزئی وارد می شود و پای راننده نیز مجروح می گردد.

راننده مجروح به بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر برده می شود و بعد از درمان اولیه به بیمارستان گنبد انتقال می یابد.

سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما ، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیر خوردگی در بیمارستان آزادشهر، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

اصلانی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص گردید که طرفین درگیر از قبل با یک دیگر اختلاف داشته و چندین فقره پرونده درگیری و اختلاف درمراجع انتظامی و قضایی دارند.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اقدامات اطلاعاتی عاملان اصلی تیراندازی را شناسائی و منازل آنان را مورد بازرسی قرار دادند و یکی از عوامل درگیری دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: تیر انداز و نفر دیگر درگیری شناسایی و تلاش جهت دستگیری آنها ادامه دارد.

سرهنگ اصلانی در پایان از مردم خواست هر گونه اختلافات فردی و یا گروهی را از طریق مجاری قانونی وقضایی پیگیری واز اقدامات خود سرانه خودداری کنند.

انتهای پیام/