Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یکی از اهالی روستای نراب گفت: روستای ما مشکلات زیادی دارد، اما دو مشکل بزرگ این روستا که باعث نارضایتی مردم شده است، نبود آب شرب و جاده بسیار خراب این روستا است.

به گزارش تیتر‮آزاد، یکی از اهالی گله‮مند روستای نراب از توابع بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر در گفت‮وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روستای ما مشکلات زیادی دارد، اما دو مشکل بزرگ این روستا که باعث نارضایتی مردم شده است، نبود آب شرب و جاده بسیار خراب این روستا است.

این روستایی آزادشهری ادامه داد: روستای ما بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری آزادشهر واقع شده است. بارش باران و برف در روستای ما بسیار کم است و ما سالها است که مشکل آب شرب داریم. به خیلی از جاها مکاتبه داشته ایم اما تاکنون جوابی مثبتی دریافت نکردیم.
وی افزود: با وجود بیکاری در شهرها، آیا مسئولین نباید از کوچ روستاییان دامدار و کشاورز بخاطر نبود آب شرب به شهر جلوگیری کنند تا به تعداد بیکاران افزوده نشود؟! به غیر از پیگیری های گذشته، ما امسال نیز به ۴ مسئول بالا دستی شهرستان و استان برای تامین آب شرب روستا نامه زدیم، اما واکنشی ندیدیم.

هموطن ساکن روستای نراب شهرستان آزادشهر در خصوص جاده روستا نیز گفت: جاده روستای سالها است که خراب شده است و ما پیگیری های زیادی داشتیم، متاسفانه در این خصوص هم جواب درستی دریافت نکردیم.
وی خاطرنشان کرد: این جاده، راه مواصلاتی بین دو استان سمنان و گلستان است و حتی مردم استان خراسان شمالی نیز از این جاده استفاده می کنند که این موضوع به اقتصاد روستا کمک می کند. متاسفانه چند سالی است که جاده فوق العاده خراب شده است و مشکلات زیادی را برای روستا و روستاییان درست کرده است.

روستایی آزادشهری در آخر تصریح کرد: خرابی جاده باعث شده مسافران دو استان سمنان و خراسان شمالی مسیر دیگری را برای مسافرت خود در نظر بگیرند و اشتغال بسیاری از مردم روستا به خطر افتاده است، همچنین خرابی مسیر باعث شده تا هزینه های ناخواسته ای به وسایل نقلیه روستاییان تحمیل شود و این موضوعات باعث ناراحتی مردم روستا شده است.

z1

z2

d1

d2

s1

s2

s3

s4

انتهای پیام/