Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران: از تیم های دیگری کشور برای پیوستن به آنها پیشنهاد داشتم اما به آنها جواب منفی دادم.  بخاطر درسم و تعصبی که به شهرم دارم، در تیم آزادشهر به بازی خود ادامه می دهم. 

به گزارش تیتر آزاد، زهرا بذرافشان دانش آموز آزادشهری و عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دلایل علاقه خود به ورزش اظهار کرد: من در خانواده ای ورزشی بزرگ شده ام. پدر و دو برادرم از زمانی که من یادم می آید ورزش می کردند. من هم از کودکی با برادرانم بازی می کردم و این موضوع علاقه ای در من ایجاد کرد تا به رشته فوتسال و فوتبال بروم.

بذرافشان ادامه داد: من از ۶ سال پیش بصورت حرفه ای ورزش را در باشگاه موجود در شهرم در رشته فوتسال شروع کردم. بعد از مدتی به مسابقات شهرستانی ، استانی و کشوری رفتم و درمسابقات کشوری بود که بازی مرا دیدند و بنده را به اردوی تیم ملی دعوت کردند. من تا کنون در مسابقه رسمی ای شرکت نکرده ام، اما با تیم ملی تمرین و در مسابقات دوستانه هم شرکت می کنم.

عضو تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران گفت: از تیم های دیگری برای پیوستن به آنها پیشنهاد داشتم اما به آنها جواب منفی دادم.  بخاطر درسم و تعصبی که به شهرم دارم، در تیم آزادشهر به بازی خود ادامه می دهم. 

وی در پایان بیان داشت: از خانواده ام بخاطر همه ی حمایت هایشان و بخصوص پدرم که مثل کوه پشت من ایستاده است،تشکر می کنم و دست پدرم را از همینجا می بوسم. از مربی فوتسال، مربی ورزش و مدیر دبیرستان مکتب الزهرا خانم آب آذری نیز بسیار متشکرم، زیرا هر زمان من نیاز به مرخصی داشتم، با من همکاری کردند و نسبت به من محبت زیادی داشتند.

q1

 

انتهای پیام/