Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به همان دلایلی که آقای منتظری از سوی ولی فقیه زمان مطرود شد آقای موسوی از سوی نظام، مردم  و ولی فقیه محکوم است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا احمدی رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان طی یادداشتی به نقد نامه اخیر مجمع مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از منتظری پرداخته است :
نامه ای از سوی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به ریاست مجلس شورای اسلامی در خصوص دفاع از مرحوم شیخ حسینعلی منتظری منتشر گردید که در آن به سخنان یکی از نمایندگان که در نطق خود به آیت الله منتظری و به میر حسین موسوی نسبت فاسد و اهانت داده شده اشاره نموده سخت برآشفته اند.
از آنجا که نامه خطاب به ریاست مجلس بوده است و علی الاصول جناب ایشان باید پاسخ بدهند، لیکن بدلیل مشوش بودن و غیر واقعی بودن برخی از مطالب،افکار عمومی را به چند نکته معطوف می دارد.
1 - در اینکه آیت الله منتظری، فردی مبارز، فقیه عالیقدر بوده و پس از انقلاب مقطعی در کسوت قائم مقامی بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده است تردیدی وجود ندارد.
2 - اینکه فاسد بر ایشان اطلاق شود محل نزاع می باشد که حتما آن گوینده آن دلائلی دارد که حجت شرعی بر ایشان تمام می باشد در غیر این صورت باید جبران کند.
3 - نکته ای که وجود دارد دفاعیه تمام قد این گروه منفصل از جامعه مدرسین حوزه مقدسه قم به جهت عنوان مجمع مدرسین است :
- گویا آقای منتظری از سوی امام خمینی فقیه دانسته شده اما عزل نگردیده است.
- از آقای موسوی بعنوان نخست وزیر مورد حمایت امام یاد نموده اند.
- اشاره کرده اند که آقای موسوی در شرایطی قرار دارند که فعلا حق دفاع را از خود ندارد.
اما حقیقت آن است که مجمع مدرسین بهتر از هر کسی میدانند که امام خمینی با چه وضعیتی آقای منتظری را عزل کرده چنان که مستندات آن در صحیفه نورانی امام خمینی موجود است.
الف؛ امام به رابطه آقای منتظری با منافقین و تاثیر آنان تاکید دارد، او را عزل کرده تا انقلاب حفظ شود،فرمود؛ از آنجا که روشن شده است که شما این کشور را و انقلاب عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده اید...
ب؛ دیگر نه برای من نامه بنویسید و هم اجازه ندهید منافقین هر چه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند...
ج؛ سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرالها نریزد.
د؛ از آنجا که ساده لوح هستید.... والله قسم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم.
ه؛آقایان مجمع مدرسین چنان القاء می کنند که گویی امام ره برای همیشه زمان شیخ ساده لوح را مفید فایده می دانستند و حال آنکه محتوای و شکل فرمایش امام آنقدر روشن و آشکار است که هر مبتدی می فهمد، کلامشان گذشته اطلاق دارد که فرموده است؛ شما شخصی بوده اید تحصیل کرده که مفید برای حوزه ها بودید و این کلام در شرایطی ابراز شده است که این عالم مفید تحصیلی در قله منافقین و لیبرالیسم افتاده بود که دیگر مفید بودنش برای حال منطقی به نظر نمی رسید.
...نامه مجمع مدرسین تقطیع شده و به محکمات فرمایشات و حالات امام اشاره ای ندارد و حال آنکه برخی از افراد مجمع از حالات امام در مواجهه با انحراف آگاه هستند که با احدی نداشتند، این فرض از فزمایشات امام ره دقت فرمایید که ادامه نامه به شیخ ساده لوح می فرماید: اگر اینگونه کار را ادامه دهید مسلما تکلیف دیگری دارم......
من کار به تاریخ و آنچه می افتد ندارم من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل میکنم.
تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام.
موضوع دومی که مجمع مدرسین به آن اشاره کرد و در واقع ضمن دفاع از میر حسین موسوی، نظام را متهم کرده به ممانعت از دفاع موسوی از حق از حق خودش کرده است.
جنابان مجمع مدرسین!
از صدر و ساقه نامه امام به شیخ ساده لوح،تکلیف خیانت کار بودن آقای میر حسین موسوی روشن است.
به همان دلایلی که آقای منتظری از سوی ولی فقیه زمان مطرود شد آقای موسوی از سوی نظام، مردم و ولی فقیه محکوم است.
نظام در قالب شورای امنیت ملی کشور مقرر داشت که سران فتنه (موسوی و کروبی ) با رافت اسلامی در حصر قرار گیرند زیرا اگر آزاد باشند مردم شهید داده و انقلابی آن خیانت پیشگامان را تحمل نخواهند کرد و چنانچه به عدلیه سپرده شوند مسلما به عنوان یاغی و مرتد حکم آنان روشن خواهد بود.
لذا مطابق موازین با رافت اسلامی در حصر باقی ماندند.
بنا بر این موسوی چه حرفی برای گفتن دارند، اگر حرف ایشان برای شما ارزشی دارد برای مردم انقلابی اصلا قابل اعتنا نخواهد بود.
چنانکه مدافعان موسوی در آن سوی مرز ها به طور شبانه روز در شبکه های ماهواره و فضای مجازی در حال گفتن و نقشه بر اندازی نظام مقدس جمهوری هستند و هنوز به طور مستمر شبکه های اسرائیلی و انگلیسی آمریکایی سعودی ماموریت سال 88 را در سر نگونی نظام دین تعقیب میکنند.
از مجمع مدرسین انتظار می رود در باز خوانی اندیشه های سیاسی امام خمینی همت گمارند و بدانند که حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.
در این صورت تعصب نخواهند ورزید و در مسیر حفظ انقلاب اسلامی از همه هستی خود خواهند گذشت .
اگر چنین شود از تعصب بی مبنای سیاسی از جمله حمایت از شیخ ساده لوح و سران فتنه از جمله موسوی است خواهد نشست چنان که عاقبت به خیری در حفظ و تعظیم شعائر دینی و در صدد آن ولایت است.
ناصح گلستان، دانش آموخته حوزه علمیه قم ، عضو هیئت علمی دانشگاه
انتهای پیام /