Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نامزد ارشد دموکراتها و وزیر خارجه سابق باراک اوباما گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به حفظ توافق هسته ای با ایران متعهد می ماند.

به گزارش تیترآزاد، به نقل فارس، پایگاه صهیونیستی «جی تی ای»، هیلاری کلینتون روز چهارشنبه(دیروز) در جمع هم حزبی های دموکرات خود در کنگره آمریکا حضور یافت و در این نشست به موضوع مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ اظهارنظر کرد.
نامزد پیشتاز دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ که پیشتر از مذاکرات هسته ای حمایت کرده بود، در این نشست درباره گفتگوهای هسته ای ایران و ۵+۱ گفت: «ما در این توافق دسترسی و شفاف سازی که بسیار ضروری است را داریم».
وزیر خارجه سابق آمریکا با تاکید بر لزوم ادامه اجرای توافق هسته ای در آینده افزود: «ما باید به این توافق به عنوان تلاشی در حال انجام نگاه کنیم و به عنوان رئیس جمهور من قاطعانه تلاش خواهم کرد تا مطمئن شوم توافق در حال جلو رفتن است».
کلینتون در ادامه مدعی شد: «ما همچنان نگرانی زیادی درباره رفتار بد و اقدامات ایران داریم کشوری که همچنان بزرگترین حامی تروریسم است و به دنبال تضعیف حکومتهای منطقه بوده و تهدید موجودیتی اسرائیل است و غیرمنصفانه و غیرقانونی آمریکاییها را بر اساس اتهامات واهی زندانی و محاکمه می کند».
اعلام حمایت وزیر خارجه سابق آمریکا و همسر رئیس جمهور اسبق این کشور از مذاکرات در حالی مطرح شده که اغلب نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ از گفتگوهای هسته ای ایران و گروه ۵+۱ به شدت انتقاد کرده اند.
انتهای پیام/