Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

صبح روز گذشته دکتر غلامرضا منتظری مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان معرفی شد.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما ؛ صبح امروز در جلسه شورای معاونین و مسئولین اقشار بسیج مراسم تودیع و معارفه ی مسئول سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.
در این مراسم که سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج نیز حاضر بودند دکتر غلامرضا منتظری به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان معرفی شد.
منتظری که دارای دکترای فرهنگ و تمدن اسلامی می باشد پیش از این از سوی بسیجیان استان گلستان به عنوان رییس مجمع بسیج استان گلستان انتخاب گردیده بود.
مسئول جدید بسیج هنرمندان که 8 سال مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز بوده است سالها مسئولیت گروه های معارف اسلامی در دانشگاه های مازندران- گیلان و گلستان را برعهده داشته و دبیری جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی نیز از جمله فعالیت های وی می باشد.
منتظری در سال 93 بعد از 8 سال مدیر کلی و امانت داری فرهنگ مردم از سمت خود کنار گذاشته شد و مدیران اجرایی استان در حالیکه می توانستند از تجربیات این اندیشمند و دانشمند برجسته استان که نگین فرهنگی گلستان به شمار می رفت استفاده کنند ، اما این کار را نکردند.
گفتنی است در این مراسم از یک دهه تلاش های ارزنده دکتر حسین قنادیان مسئول قبلی سازمان بسیج هنرمندان نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/