Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه نخبگان بسیجی در راستای تعالی انقلاب از هیچ کمکی به دولت و نظام دریغ نخواهند کرد، گفت: ما کمک به دولت را کمک به اقتدار نظام می‌دانیم.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از دانشجو، حسین کریمی اول، جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان عصر روز گذشته در نشست هم اندیشی خانه نخبگان بسیج استان با رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: گفتمان انقلاب اسلامی ما ریشه در دین، قرآن، مکتب و تفکراتی دارد که هر چه از عمر با برکت آن می‌گذرد نورانیت آن بیشتر می‌شود.
کریمی اول، انقلاب اسلامی را مانند شهابی دانست که اعماق آسمان را در می‌نوردد و تلالو آن تاریکی‌ها را روشن می‌سازد و تصریح کرد: با توجه به این آرمان بزرگ باید در تمامی عرصه‌ها به عنوان الگوی برتر در جهان مطرح شویم.
وی علم را یکی از قله‌های بلند قدرت دانست و متذکر شد: اگر تیر دشمن این روزها به سنگ می‌خورد برای این است که ما در عرصه‌های مختلف خود را به قدرت رساندیم، اگر اوباما امروز می‌گوید اگر می‌توانستیم پیچ و مهره‌های سایت‌های هسته ای ایران را جدا می‌کردیم نشان از آن دارد که نمی‌توانند چرا که ما یک قدرت هستیم که مدعیان قدرت در جهان این چنین در برابر انقلاب به استیصال رسیده اند.
جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به دانشگاهیان مبنی بر اینکه باید داشته پ‌های امروز ما به ۱۰ برابر افزایش پیدا بکند، خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به توسعه آینده کشور احساس دین کنیم.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه «بسیج» می‌تواند غیر ممکن‌ها را ممکن کند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب با یک مولفه روانشناختی که همان روحیه خودباوری و اعتماد به نفس بود اتفاق افتاد، امروز نیز انقلاب نیازمند همان روحیه است تا بتواند مشکلات خود را رفع کند.
کریمی اول همچنین ابراز داشت: بسیج آماده است تا تکلیف خود را در جهت رفع مشکلات منطقه ای و ملی انجام دهد، ما دولت را همان نظام اسلامی و کمک به دولت را کمک به اقتدار نظام اسلامی می‌دانیم و به زعم ما هر که در رأس دولت است می‌تواند منشأ خیر انقلاب اسلامی باشد.
وی تأکید کرد: نگاه ما در مجموعه بسیج استان گفتمان ولایت است و به هیچ جناحی اجازه نخواهیم داد خط خود را به ما تحمیل کند، گروه نخبگان بسیجی نباید خود را درگیر ضربه‌های جناحی کنند و تنها باید در مسیر ولایت به حل مسائل توسعه‌ای فکر کنند.
جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما بسیجی هستیم و هر چقدر که مورد اتهام و بی مهری و بی اعتنایی قرار بگیریم باز در راستای اهداف خود ثابت قدم می‌مانیم چرا که برای فرد کار نمی‌کنیم و معتقدیم خداوند موانع این چنینی را از میان بر می‌دارد.
کریمی اول با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از دولت برای استفاده از ظرفیت بسیج در اقتصاد مقاومتی، گفت: بسیج پس از فرمان ولایت فقیه مبنی بر اقتصاد مقاومتی چنان با قدرت در این زمینه ظاهر شد که به یک الگو بدل شد، این خاصیت بسیج است که اگر بخواهد و در هر عرصه ای پا بگذارد تدیبل به الگو می‌شود، باید در ادامه نیز با اتکا به همین روحیه تحت زعامت مقام معظم رهبری و زیر سایه خداوند موجبات پیشرفت و تعالی روزافزون انقلاب را فراهم آوریم.
انتهای پیام/