Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه اهل سنت آزادشهر گفت: عربستان سعودی باید جهان اسلام را قانع کند و واقعیت های حادثه منا مشخص شود.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گل رامیان، مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه اهل سنت آزادشهر در مراسم تنها جانباخته شهرستان رامیان در حادثه منا در مسجد روستای رضاآباد این شهرستان و در جمع مردم اهل سنت این روستا، گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا برای عزیزی که در حال مبارزه با نفس خود بوده است، نماز بخوانیم و حق برادری را به جا بیاوریم و بدانید، مرگی که با ایمان و عمل صالح بوده است، جایگاهش بهشت است.
وی اظهار کرد: باید با تدبیر، برای جهان اسلام، تحقیق و تفحص صورت بگیرد، واقعیت ها معلوم شود و حاکمان عربستان سعودی جهان اسلام را قانع کنند.
امام جمعه اهل سنت آزادشهر افزود: امروز نظاره گر اوضاع نابسامان مردم سوریه و افغانستان و غیره از اختلاف بین کشورهای اسلامی سود می برد.
وی بیان کرد: آمریکای جنایتکار، از فقر و آوارگی و جنگ بین مسلمانان بهره برداری می کند.
مولوی گرگیج عنوان کرد: باید با اسناد و مدارک، عاملین واقعه منا شناسایی شده و کوتاهی و قصور را بپذیرند و اگر هم حادثه منا اتفاقی بوده است، باید مدارک آن به مسلمانان ارائه شود و مسلمانان را قانع کنند.
وی تاکید کرد: لبیک حجاج ما تا قیامت در صحرای محشر بلند است. مسلمانان به دنبال برادری هستند و استکبار جهانی نمی تواند با تفرقه و فتنه گری بین آنان، جدایی بیندازد و جنگ بپا کند.

انتهای پیام/