Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با وجود اینکه شورای نگهبان امروز اتاق جداگانه ای را برای گرفتن آزمون از سیدحسن خمینی آماده کرده بود، اما وی باز هم حاضر نشد که در آزمون شرکت کند.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از راه دانا؛ آزمون داوطلبان برای انتخابات مجلس خبرگان صبح امروز در دبیرخانه مجلس خبرگان برگزار شد.
گزارش های اولیه حاکی از آن است که حدود 400نفر در آزمون امروز شرکت کرده اند، اما عدم حضور برخی چهره ها در آزمون امروز از نکات قابل توجه بود.
سیدحسن خمینی یکی از افرادی بود که با وجود ثبت نام اولیه حاضر به شرکت در آزمون امروز نشد و با وجود اینکه رایزنی هایی را پیش از این صورت داده بود تا شورای نگهبان از او آزمون جداگانه ای به عمل آورد، وی تصمیم گرفت تا در این امتحان شرکت نکند.
خبرنگار دانا کسب اطلاع کرد با وجود اینکه شورای نگهبان امروز اتاق جداگانه ای را برای گرفتن آزمون از سیدحسن خمینی آماده کرده بود، اما وی باز هم حاضر نشد که در آزمون شرکت کند، البته روزنامه شرق هم در این رابطه نوشته که سید حسن خمینی قصدی برای شرکت در آزمون خبرگان نداشت.
بر اساس این گزارش اطرافیان سید حسن خمینی در حال فشار به شورای نگهبان هستند تا بتوانند نظر اعضای شورا را برای تایید صلاحیت وی بدون اخذ امتحان جلب کنند.
انتهای پیام/