Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی در انتخابات خبرگان در گلستان از آیت الله سعدی و آیت الله نورمفیدی حمایت خواهد کرد.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما؛ لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی برای انتخابات مجلس خبر گان رهبری در کل کشور منتشر شد.
در استان گلستان این حزب از ایت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و آیت الله سعدی حمایت خواهد کرد.

37

حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی چیست؟
مصاحبه رئیس این حزب یک ماه پیش در فارس : عطاءالله حکیمی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مؤسس حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اجرای نهایی برجام، گفت: خوشحالیم که ملت ایران به چیزی که حقش بود رسیده و امیدوارم از این پس روزهای خوبی برای کشور رقم زده شود.
حکیمی درباره دلایل تشکیل حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی گفت: در فضای سیاسی بعد از انقلاب جای احزاب توانمند و دارای ساختار تشکیلاتی که در سیاست گذاری های کلان منشاء اثر باشند برای اعتلای ملی خالی است و این حزب با توجه به نیاز روز جامعه امروزی ایران تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه ما تصمیم داریم حزبی کاملا تشکیلاتی، فعال و همه جانبه داشته باشیم، تاکید کرد: میخواهیم در بین سایر احزاب برای ملت یک الگوی انسجام باشیم و اصول و معیارهای انقلاب اسلامی را به عنوان سر مشق خود قرار داده‌ایم.
عضو هیات مؤسس حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی درباره برنامه های آینده حزب متبوع خود گفت: برنامه ریزی ما فقط برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیست بلکه هدف ما دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.
حکیمی درباره مرامنامه و خط مشی حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی نیز اظهار داشت: ما دقیقا ساختاری منسجم برای این حزب تعریف کرده ایم که تمامی ابعاد جامعه از نظر اقتصادی، اجتماعی‌ و فرهنگی را در بر می گیرد؛ همچنین استانداردهای لازم را متناسب با سطح جامعه ایران تعریف کرده ایم.
وی با یادآوری این نکته که یک دهه از فعالیت حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی می گذرد، گفت :ما از سال 84 شروع به فعالیت کرده‌ایم و در سال 92 رسما موفق شدیم یک رئیس‌جمهور را به مردم عرضه کنیم چون آقای روحانی در اولین سخنرانی خودشان برای انتخابات گفتند که به دعوت حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی وارد عرصه انتخابات شده اند.
انتهای پیام /