Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رییس هیات نظارت گلستان گفت: مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان مشخص شد و میزان مشارکت در سه حوزه انتخابیه بیش از 50درصد بود.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما، عیسی غلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پاسرو گفت: تکلیف 4 نماینده مجلس شورای اسلامی دیروز مشخص شد و منتخبین نتایج آرا درحوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش و مراوه‎تپه ، شهرام کوسه غراوی با رای 74 هزار و 94 رای وارد بهارستان شد و سید نجیب حسینی با 68 هزار و 232 رای موفق نشدند به مجلس راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تکلیف دو کرسی مجلس مشخص شد، تصریح کرد: نبی هزارجریبی با کسب آرای 78 هزار و یک رای و نورمحمد تربتی نژاد با کسب 75 هزار و 323 رای وارد بهارستان شدند و سید علی طاهری با رای 54 هزار و 4 رای و امان زاده با رای 49 هزار و 916 رای موفق نشدند به بهارستان راه پیدا کنند.

غلامی افزود: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن ،رامین نورقلی‎پور با کسب 69 هزار و 480 رای موفق شد بر کرسی مجلس برود و رحمت جلالی با 34 هزار و 979 رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نکرد.

رییس هیات نظارت گلستان از حضور پرشور و تکلیف‎مدارانه مردم در انتخابات تقدیر کرد و افزود: انتخابات در فضای امن و آرام و بدون تنش و بحران برگزار شد.

در پایان غلامی ابراز داشت: کسانی که از برگزاری انتخابات گله و شکایتی دارد می تواند شکایات خود در مدت یک هفته به هیات نظارت گلستان تسلیم نماید و نتایج قطعی و نهایی شورای نگهبان متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/