Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نمايندگان خانه ملت از نيروي انتظامي برای مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي،قدرداني و حمايت کردند.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از پليس، 190 نفر از نمايندگان خانه ملت، امروز در نشست صحن علني مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه اي از نيروي انتظامي برای مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي تشکر و حمايت کردند.
در متن اين بيانيه آمده است:
قال رسول الله (ص): "نعمتان مجهولنان الصحه و الامان"، " دو نعمتند که قدرشان مجهول است: سلامتي و امنيت.
توطئه هاي استکبار جهاني در ايجاد ناامني و مقابله با ارزش هاي والاي اسلامي و انقلابي در جامعه و ضرورت برقراري امنيت، فرهنگ سازي و آگاهي بخشي جامعه در قبال حاکميت قانون و صيانت از ارزشهاي اخلاقي و هنجارهاي فرهنگي و جنگ نرم بر کسي پوشيده نيست.
اميد است، همه دستگاه هاي مسئول و متولي اين امر، مسئولانه حضوري فعال و اثربخش در اين حوزه داشته و به وظايف قانوني خود به طور موثر و کارآمد عمل نمايند.
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از نهادهاي کارآمد مقابله با ناامني و بي نظمي، شجاعانه و با ايثار و از خودگذشتگي در اين ميدان فعال و موثر حضور يافته تا امنيت، آرامش و سلامت اجتماعي و اخلاقي را در جامعه توسعه دهد.
لذا بدينوسيله ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن قدرداني و تشکر از تلاش ها و اقدامات اين نيروي متعهد و ولايت مدار در راستاي برقراري و ارتقاي نظم و امنيت عمومي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي، خواستار همکاري و همراهي تمامي دستگاه هاي مرتبط با اين نيرو هستيم.
انتهای پیام/