Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به مذاکرات و توافق انجام گرفته با سازمان مبارزه با پولشویی FATF گفت: هر توافق بین المللی باید با نظارت و تایید مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی انجام بگیرد، در غیر این صورت آن توافق از درجه اعتبار ساقط است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح توس، اظهار داشت: اگر بخواهیم برای احقاق حقوق مسلم خود از مسیر مذاکره با غربی ها وارد شویم و در بازی استکبار قرار بگیریم و برای تسلیم خواسته های انها حقوق خود را از دست دهیم  برجام بهترین شاهد ماجرای شکست تئوری مذاکره و توافق با غربی هاست.

وی ادامه داد: در موضوع برجام علی‌رغم اینکه جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی های فراوان و یکطرفه ای نسبت به حقوق خود انجام داد، اما شاهدیم که طرف غربی به هیچ عنوان به تعهدات خود پایبند نبوده  و دائم با شیطنت و توطئه برای تامین خواسته های خود مسائل دیگری را مطرح می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مذاکرات و توافق انجام گرفته با سازمان مبارزه با پولشویی اشاره و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران هیچگاه تعریف و نگاه مشترکی از تروریسم و حمایت از تروریسم با غربی ها ندارد، از طرفی طبق قانون اساسی هر توافق بین المللی باید با نظارت و تایید مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی انجام بگیرد، در غیر این صورت آن توافق از درجه اعتبار ساقط است.

پژمانفر تصریح کرد: ملت ایران خوب می داند که جبهه استکبار تحریمها را در چند شاخه قرار داده که بخشی از آن در مسائل هسته ای و بخشی دیگر مربوط به مسائلی همچون تحرمیهای نظامی، حمایت از تروریسم و حقوق بشر است که بعنوان مثال در تحریم های ۲۷ گانه حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران را به دلیل عدم حمایت از همجنس بازان تحریم کرده است.

وی گفت: تا زمانی که ملت و نظام اسلامی ایران از آرمانهای انقلاب اسلامی عقب نشینی نکند، جبهه استکبار هیچگاه پاسخ مثبتی به ما نمی دهد و هر روز به بهانه های مختلف دست به توطئه و تحریم می زند.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی با این نوع توافقات مخالف است و ضمن توبیخ و اعمال قانون نسبت به ابطال این توافق ها اقدام می کند.

وی یادآور شد: تئوری شکست مذاکره و توافق با غربی ها که سه سال دولت محترم علاوه بر هزینه های فراوان  تمام وقت کشور را صرف ان کرد، درس عبرت خوبی برای نسلهای اینده شد که علیرغم واگذاری امتیازهای فراوان به غربی ها در بحث برجام هیچ فایده ای نصیب نظام اسلامی ایران نگردید.

انتهای پیام/