Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به فعالیت سپاه در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی، گفت: در سال گذشته 328 مورد طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه نینوا استان گلستان انجام شده و 877 مورد خدمات رایگان به مناطق محروم گلستان ارائه شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از فارس، عبدالله عین‌علی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن که با حضور مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه سپاه پاسداران حرکت در راستای تحقق شعار سال، سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به دشمنی های دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص سپاه پاسداران، گفت: سپاه مولود و همزاد انقلاب اسلامی است و همزمان با پیروزی انقلاب با فرمان امام راحل در سال 1357 تشکیل شد که امام راحل در 12 اردیبهشت ماه سال 1358 فرمان تاسیس سپاه پاسداران را صادر کردند.

*امروز گلوی استکبار و صهیونیست در دستان رزمندگان ما قرار دارد/ سپاه پاسداران دست اجانب، تروریست‌ها و تکفیری‌ها را از سر مردم کشورمان و منطقه کوتاه کرده است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: پس از رحلت امام راحل نیز مقام معظم رهبری سپاه را ابقاء کردند و آن را نهاد سازنده، بالنده و پیش برنده دانستند.

عین علی با بیان اینکه تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که سپاه پاسداران دست اجانب، تروریست‌ها و تکفیری‌ها را از سر مردم کشورمان و منطقه کوتاه کرده است، یادآور شد: نادیده گرفتن خدمات سپاه کفران نعمت است، امروز سپاه پاسداران جزو قوی‌ترین ارتش‌های جهان و خاری در چشم دشمنان است و هیچ معادله‌ای در منطقه بدون نقش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انجام نمی‌شود.

وی سپاه و ارتش را دو بازوی قدرتمند ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تکلیف‌گرایی، تکلیف‌محوری و روحیه جهادی و انقلابی تنها ریل حرکتی سپاه پاسداران است که در مدار ولایت در حال حرکت است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه امروز دست نیاز کشورهای منطقه به سوی ایران اسلامی است تا از تجربه گوناگون کشورمان طی 40 سال از پیروزی انقلاب بهره‌مند شوند، گفت: امروز نیروهای مسلح در سایه آمادگی، تجربه و علم روز به این نقطه رسیدند که اتکا به درون تنها راه برای کنترل وضعیت فعلی است.

عین‌علی با بیان اینکه امروز گلوی استکبار و صهیونیست در دستان رزمندگان ما قرار دارد و هیچ نامهربانی نمی‌تواند تهدیدی برای رزمندگان ما در درون و بیرون کشور باشد، متذکر شد: امروز دایره رشادت رزمندگان ما از مرزها فراتر رفته است و رزمندگان و مستشاران ما در همسایگی پایگاه‌های نظامی دشمن قرار دارند که این مهم نتیجه زیرکی نیروهای مسلح و اقدام به موقع تحت زعامت مقام معظم رهبری است.

*امروز دشمن در موضع انفعال و خفت قرار دارد/  100 پایگاه نظامی دشمن در اطراف ما بی‌خاصیت شدند/ امروز سستی و سهل انگاری قابل قبول نیست

وی با بیان اینکه امروز دشمن در موضع انفعال و خفت قرار دارد و 100 پایگاه نظامی دشمن در اطراف ما بی‌خاصیت شدند، افزود: پایگاه‌های دشمن به سیبلی برای رزمندگان و جوانان ما تبدیل شده که از طریق آن تمرین نظامی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه آمریکا مشغول چپاول از عربستان سعودی است و کشورهای عربی نیز به فکر نیرنگ و چپاول از یکدیگر هستند، ادامه داد: امروز در حالی که صف دشمنان ما صف متفرق است و مجموع آن انسان های خام و بی تجربه ای هستند که احساسی عمل می کنند صف سپاه اسلام واحد است و نیروهای مسلح قوی تر، به روزتر و متحدتر از  زمان دیگر هستند و هراسی از دشمن ندارند.

عین علی با بیان اینکه باید ایستادگی و مقاومت و شاخصه‌ها و معیارهای در برابر استکبار را به جوانان آموزش دهیم، تاکید کرد: امروز غافلان و دشمنان قادر به شکستن صفوف متحد اسلام نیستند و در حالی که جهان اسلام در حال رشد و شکوفایی بیش از پیش است جهان کفر منتظر افول و زوال است.

وی با بیان اینکه امروز سستی و سهل انگاری قابل قبول نیست و وحدت احزاب و شیعه و سنی در اولویت است، گفت: بسیج به سپاه آبرو داده و خدمات بسیج باعث عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی می‌شود.

*بیش از 7 هزار و 200 خدمات رایگان به مردم حادثه دیده کرمانشاه ارائه شد/ درصدد هستیم تمام شهرهای استان درمانگاه سپاه و بسیج داشته باشند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خدمات سپاه و بسیج از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون در بخش‌های مختلف اعم از امنیت، خدمات نیروهای مسلح، جنگ تحمیلی، کودتاها، فتنه‌ها، آشوب‌ها، جنگ نرم و سایبری، شبیخون فرهنگی، محرومیت‌زدایی و سازندگی، اشتغالزایی و ... گسترده بوده است، یادآور شد: در سال گذشته 328 مورد طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه نینوا استان گلستان انجام شده و 877 مورد خدمات رایگان به مناطق محروم گلستان ارائه شده است.

عین علی با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه به زلزله زدگان کرمانشاه، ابراز کرد: در سال گذشته 16 تیم تخصصی از استان گلستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد و بیش از 7 هزار و 200 خدمات رایگان به مردم حادثه دیده کرمانشاه ارائه شد.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهدای بندرترکمن، گفت: به لطف خداوند بین بهداشت و درمان سپاه و موسسه تامین درمان بسیجیان همپوشانی خوبی صورت گرفت و مراکز درمانی بسیج در گرگان، کلاله و بندرترکمن افتتاح شد که درصدد هستیم تمام شهرهای استان درمانگاه سپاه و بسیج داشته باشند.
انتهای پیام/