Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی گلستان گفت: استان ما باوجود رنگین کمان اقوام و مذاهب گوناگون در شاخصه های امنیتی از امن ترین استاتهای کشور است و در آشوب های دی ماه سال گذشته نیز امن ترین استان در کشور بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گل رامیان، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان در همایش شوراهای شهرستان رامیان گفت: هدف اصلی شورا بحث تمرکز زدایی در امورات است و امورات به خود مردم واگذار شده و از استبداد جلوگیری شده است و هدف، اجماع و توانمندی ها برای اداره امور است.

وی بابیان اینکه تعامل بسیار نزدیک با مردم از نقاط قوت شوراهاست، اظهار کرد: خیرخواه بودن شوراها برکسی پوشیده نیست و اینکه مصالح مردم را اولویت بر مصالح اشخاص می دانند.

جاویران با اشاره به آسیب های شوراها، افزود: بعضی افراد منافع شخصی را ارجحیت میدانند لذا باعث اختلاف بین اعضا میشود و این تضادها هم برای اعضا و هم برای مسئولین مرتبط و هم خود مردم بسیار مخرب هست چون شوراها باید مسائل مردم را پیگیری کنند و این باعث فراموشی مسیر و رسالت اصلی می شود.

وی بیان کرد: هرچه تعاملات و هم افزایی بیشتر باشد به حتم توفیقات بیشتری حاصل میشود و شوراها رسالت و مسئولیت خطیر و بالایی دارند و باید در راستای اعتلای اهداف جمهوری اسلامی بهره گیری شود.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه کشور ما از بهترین امنیت برخوردار است، گفت: جمهوری اسلامی بعنوان جزیره ثبات در خاورمیانه و غرب آسیا می درخشد و علیرغم توطئه های دشمنان با رهنمودهای رهبری و سلحشوری های نیروهای مسلح تمام شیطنت ها به خودشان برمیگردد.

وی عنوان کرد: استان ما باوجود رنگین کمان اقوام و مذاهب گوناگون به لطف خدا و به جهت تعاملات و مدیریت صحیح تعامل و هم افزایی وجود دارد و علیرغم بسترهای شیطنت ها به نتیجه نرسیده اند و گلستان در شاخصه های امنیتی از امن ترین استاتهای کشور است و در آشوب های دی ماه سال گذشته نیز امن ترین استان در کشور بود.

کاهش 3 درصدی جرائم/ 49 قتل عمد در گلستان

وی با اشاره به کاهش جرایم در سال گذشته، افزود: در سرقت و جرائم مهم 3 درصد کاهش در استان و در رامیان هم ۲ درصد کاهش، همچنین در حوزه مواد مخدر در گلستان، سال 95 نسبت ب 94 ، میزان هفت تن کشفیات داشتیم.وی، افزایش 13 درصد کشفیات در کالای قاچاق، افزایش 38 درصدی برخورد با کالاهای ممنوعه را از دیگر آمار در این استان ذکرکرد.

فرمانده انتظامی گلستان نصریح کرد: 390 نفر سال گذشته در تصادفات جان خود را ازدست دادند که نسبت به سال قبل 19 درصد افزایش داشتیم و بیشترین آن ها نیز موتورسوارها بودند.

وی افزود: در حوزه قتل ها آلارم خوبی نداریم و 49 نفر بعلت قتل عمد در استان که از این تعداد هفت نفر در رامیان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس متولی است و محوریت با پلیس است ولی تک تک افراد جامعه و مسئولین نقش دارند و در حوزه های امنیت حتما ناجا را کمک کنند چرا که هر چه سطح امنیت بالاترباشد در حوزه های دیگر هم رشد خواهیم کرد و توسعه و ترقی در سایه امنیت بوجود میاید.

انتهای پیام/