Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جا دارد سیمای گلستان یکبار دیگر تولید و پخش برنامه ناترینگ را در دستور کار خود قرار دهد تا ضمن توجه به حقوق شهروندی، یک تریبون خوب برای انعکاس حرفهای مردم و ایجاد تحرک و پاسخگویی در مدیران و ادارات باشد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، برنامه های نو، مبتکرانه و جذاب در صدا و سیما، همواره دارای مخاطبین زیاد و طرفدارانی پر و پا قرص بوده است که برای نمونه می توان به بخش خبری 20:30، خندوانه، پایتخت، مختارنامه و ... اشاره کرد .

هر یک از این برنامه ها دارای جذابیت و پیام های خاصی بودند که توانستند ارتباط خوبی با مردم و مخاطبین برقرار کنند .

در این بین، بخش خبری 20:30 شبکه 2 سیما توانست با شیوه ای مبتکرانه و نوین، فضای مناسبی را بخشهای خبری رسانه ملی ایجاد کند که به چالش کشیدن مدیران و ایجاد تحرک در ادارات و دستگاه ها یکی از دستاوردهای آن بود .

با همه برنامه های موجود، هنوز جای خالی طرح و پیگیری حقوق شهروندی در سیما و به چالش کشیدن مدیران بی حوصله و ناکارآمد بیش از پیش احساس می شود .

در سیمای گلستان هم در سالهای 93 و 94، برنامه خبری "ناترینگ " هر چند کم و کوتاه بود ولی با ادبیاتی جذاب به نکات و موارد خوبی می پرداخت که حرف دل مردم بود و تلنگری هم به برخی ادارات و مدیران .

به نظر می رسد جا دارد سیمای گلستان یکبار دیگر تولید و پخش این برنامه را در دستور کار خود قرار دهد تا ضمن توجه به حقوق شهروندی، یک تریبون خوب برای انعکاس حرفهای مردم و ایجاد تحرک و پاسخگویی در مدیران و ادارات باشد .

انتهاي پيام/