Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان با بیان اینکه با فساد در غله حتی اگر لایه هایش در استانداری باشند مبارزه می کنم، گفت : بفهمم فرمانداری از شرکت تعاونی خبازان پول می گیرد آناَ عزلش می کنم .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان ظهر امروز یکشنبه 3 تیرماه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما (در خصوص عدم وجود برنامه یا اهتمام برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان و عدم صدور مجوز نانوایی جدید و توزیع آرد توسط شرکت تعاونی خبازان و دادن پول به فرمانداری ها) اظهار کرد: ما در هر شرایطی با فاسد مبازره می کنیم ، مصداق بدهید چه کارخانه آرد چه مراکز خرید چه نانوایی و چه هر مجوز و مواقت نامه اصولی که به فروش می رسد ، هیچکس حق ندارد در گلستان موافقت نامه از حوزه صنعت و معدن یا گردشگری بگیرد ولی کار نکند و از آن سوء استفاده نماید ؛ دوستان به ما اعلام بکنند ، این فساد است من برخورد می کنم حتی اگر نزدیکترین فرد به من باشد .

هاشمی افزود : من اطلاع نداشتم مجوز نانوایی در گرگان و استان 70 میلیون تومان فروش می رود ، این کار به نوعی دزدی است و همین جا هر کس مجوز می دهد یعنی صنعت معدن تجارت ، از همین جا از امروز این یک مصوبه است و آقای بیاتی مکتوب بنویسد و دنبال کنند که تمام کسانی که 5 سال گذشته مجوز گرفتند از حوزه صنعت معدن تجارت باید خودشان اجرا کنند وگرنه مجوزشان باطل می شود و به افراد قابل صلاحیت برگردد .

وی تصریح کرد : حتی اگر در لایه های استانداری این فساد وجود دارد به ما اعلام کنید ، از این هفته یک نقطه در استانداری مشخص شود تا هفته ای یکبار هر کسی فساد دید در آن بیندازد ، قاطعانه می گویم من با فساد برخورد می کنم و تعارف ندارم .

استاندار گلستان در خصوص اینکه چرا به نانوایی جدید مجوز نمی دهیم گفت : ما طبق قانون می توانیم به برخی ها مجوز آزادپز بدهیم اما آنقدر در برخی شهرها نانوایی زیاد است که اشتغالهای گذشته هم از بین می رود لذا در برخی جاها به همین خاطر ملاحظه داریم .

هاشمی ادامه داد : این مورد را در چند ماه گذشته در چند کمیته حضور داشتم و اعلام کردم آنجاهایی که ضرورت دارد مجوز بدهیم و جاهایی که ضرورت ندارد ، مجوز داده نشود چرا که علاقه مند نیستیم که همزمان برای چهار نفر شغل ایجاد شود و به همان تعداد بیکار شوند حتی اگر قانونگذار گفته باشد ما به مصلحت عمل می کنیم چون بنده رئیس شورای تامین استان هستم و باید تعادل را حفظ کنم .

استاندار گلستان اضافه کرد : در مورد شرکت تعاونی خبازان من واقعا از فساد و پشت صحنه ها و پرداخت ها به فرمانداری ها اطلاع ندارم .

هاشمی تاکید کرد : قبلا به فرمانداران گفتم که اگر فرمانداری از کارخانه آرد و تعاونی وجهی بگیرد ، اگر بازرسی و حراست به من گزارش مکتوب بدهند آناَ عزلش می کنم و رودروایسی با هیچکس ندارم.

وی یادآور شد : ما جلوی فساد را به هر نحوی باشد می گیریم ، اگر در گذشته های دور فسادهایی و لایه هایی شکل گرفته من با تمام توانم با آن مبارزه می کنم و خسارتهای لازم را هم می پذیرم .

هاشمی گفت : خواهش می کنم اطلاعات کافی را به حراست و دفتر ما بدهید و یک نقطه ای تعریف کنیم که یک ردی به ما بدهید تا فساد را پیدا کنیم .

انتهای پیام /