Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع پاسداران سپاه گرگان جنگ امروز را جنگ در حوزه اندیشه بیان کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا دراولین حضور خود در جمع پاسداران سپاه گرگان اظهار داشت:ما کارمند انقلاب نیستیم بلکه پاسدار انقلاب هستیم و رسالتی سنگین بر روی دوش خود احساس میکنیم.

وی درادامه با اشاره به اینکه جنگ ما با دشمن به صورت فیزیکی نیست و فرق کرده است گفت: امروز درگیری ما با دشمن در حوزه اندیشه است و اگر ما قبول کنیم آمریکائی ها کدخدا هستند دیگر به ما کارندارند.

سردار معروفی با بیان اینکه در منطقه غرب آسیا هم اسلام ناب هست و هم اسلام آمریکائی میباشد اذعان کرد :اسلام آمریکائی یعنی امنیت یهود و بیشترین کسی که امروز امنیت یهود را تامین میکند عربستان سعودی و وهابیت است.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد :بحث امروز کشور ما جناح چپ و راست نیست بلکه انقلابی و غیر انقلابی است و ما به عنوان پاسدار انقلاب در حوزه اندیشه باید به خوبی این موضوع را تبیین کنیم.

وی همچنین ابراز داشت : سپاه امروز بیشترین فعالیت را در حوزه دین و اندیشه دارد وبه واقع کلمه یک مجاهد فی سبیل ا... است.

سردار معروفی با برشمردن برخی از ویژگی های یک مجاهد فی سبیل ا... گفت : اگر میخواهیم مجاهد فی سبیل ا... باشیم باید از گناه اجتناب و خودداری کنیم ودنیا گریزی و گذشت از آبرو و عزیزان و ازجان را برای پیشبرد اهداف الهی به کار بندیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان با اشاره به واقعه عظیم عاشورای حسینی بیان کرد: عاشورای حسینی میخواهد به ما بگوید که اگر غفلت کنید سر حسین ابن علی از قفا بریده خواهد شد و پیام عاشورا این است که غفلت نکنید.

انتهای پیام/