Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست استان گلستان گفت: آثاری از تصادف یک قلاده پلنگ با خودرو در محور «زیارت» پیدا نکرده‌ایم و آن را تایید نمی‌کنیم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، احمد دباغیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت حدود دو بامداد سه شنبه فردی با تماس با نگهبانی اداره کل محیط زیست گلستان از تصادف یک قلاده پلنگ با خودرو در محور زیارت خبر داد.

وی افزود: این فرد به جزییات و محل تصادف اشاره ای نکرده و به سرعت مکالمه را قطع کرده است.

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست استان گلستان ادامه داد: گشت سیار یگان حفاظت محیط زیست گلستان و رییس اداره حیات وحش ساعت‌ها در مسیر جاده زیارت به دنبال آثاری از این تصادف بودند و تا این لحظه حیوان زخمی و یا لاشه ایی را پیدا نکرده اند.

وی اضافه کرد: فرد تماس گیرنده از برخورد یک قلاده پلنگ با خودرو خبر داده است اما ما تا شواهدی کافی به دست نیاوریم صحت و سقم آن را اعلام نمی‌کنیم.

دباغیان تصریح کرد: ممکن است گربه جنگلی و یا وحشی با خودرو تصادف کرده باشد تا شواهدی پیدا نشود موضوع را تایید و یا رد نمی‌کنیم.

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست استان گلستان دباغیان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده و مواجه با حیوان زخمی و یا لاشه مراتب را به محیط‌ بانان و اداره محیط‌ زیست و یا تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهاي پيام/