Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان با تاکید بر این که در برخورد با کارچاق کن ها اغماضی در کار نیست افزود: خوشبختانه با کمک مردم سال گذشته چندین کارچاق کن شناسایی و دستگیر شده اند که پرونده های آنان در حال رسیدگیست .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ علی یزدانی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در نشست قضات محاکم تجدید نظراستان گفت: با تمهیدات صورت گرفته در حوزه های قضایی سراسر استان ، امکان حضور و فعالیت کارچاق کن ها در محوطه ی دادگستری ها به حداقل رسیده است.

یزدانی با تاکید بر این که در برخورد با کارچاق کن ها اغماضی در کار نیست، افزود: خوشبختانه با کمک مردم سال گذشته چندین کارچاق کن شناسایی و دستگیر شده اند که پرونده های آنان در حال رسیدگیست.

یزدانی در ادامه سخنان خود با بیان این که پرونده های مردم ، امانت در دستگاه قضایی است گفت : قضات و کارمندان باید مراقب این امانت و آبروی مردم باشند.

وی در ادامه سخنان خود بر رفتار مناسب با مردم هم تاکیدکرد و گفت: هر چند کار در محاکم سخت و حساس است اما همکاران ما باید مراقب باشند این شلوغی کار ، بر رفتار آنان با مردم تاثیر نامطلوب نگذارد.

یزدانی با بیان این دستگاه قضایی ملجا مردم در زمان گرفتاری هاست افزود: باید همه برای افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی پرونده ها در محاکم که مهم ترین خواسته مردم ازدستگاه قضاست تلاش کنیم .

انتهای پیام/