Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب گلستان گفت : در حال حاضر هر فرد گلستانی بطور میانگین 230 لیتر آب در شبانه روز مصرف می کند.

به گزارش تیترآزاد ؛ خسروی معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب گلستان در بخش مصرف اعلام نمود مشترکین و مصرف کنندگان عزیز نیز رسالت مهمی را بر عهده دارند و هر فرد گلستانی موظف است تا مصارف خود را بگونه ای هوشمندانه مدیریت کرده تا انشاءالله ایام تابستان 94 را بدون هیچگونه مشکلی پشت سر بگذاریم.
وی با تاکید براینکه وضعیت آبی درگلستان در سال آبی جاری از مرحله تنش شدید آبی عبور نموده اظهارداشت: متاسفانه استان گلستان همراه با استانهای فارس ، بوشهر و هرمزگان وارد مرحله کم آبی شده است و در صدر استانهای کشور به لحاظ وضعیت نامطلوب آبی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که عده ای از مردم با کمبود آب مواجه اند گاهاً مشاهده شده برخی از مشترکین از آب شرب برای شستشوی پارکینگ ،خودرو و حیاط منزل و معابر استفاده نموده و توصیه می شود با اعمال مدیریت صحیح مصارف از سوی مشترکین محترم بتوانیم تابستان آتی را بدون مشکل سپری کنیم.
معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصریح کرد: حدود 97 درصد آب های تجدید شونده در بخش زیرزمینی استان درحال استحصال است، لذا تنها مدیریت مصرف آب در بخش شرب کارساز نبوده بلکه بخش مصارف کشاورزی که حدود 90 درصد از مصارف از مصارف آب استان را بخود اختصاص داده نیز می بایست بطور جدی در راستای مدیریت مصرف وارد عمل شود .
وی اظهار داشت: اگر هر یک از شهروندان 10 الی 15درصد در مصرف آب صرفه‎جویی کنند قادر خواهیم بود تا فصل تابستان را بدون دغدغه سپری نماییم ./گلستان ما
انتهاي پيام/