Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رضاجعفري مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان پيرامون برخي مطالب منتشر شده در فضاي مجازي توضیحاتی را ارائه کرد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ در پی گزارش "اصرار مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان در گرفتن زمین برای شرکت فواکه + سند" در این پایگاه خبری و بازخورد این گزارش در شبکه های اجتتماعی استان گلستان رضا جعفری مسئول دفتر آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان توضیحاتی داد.

بسمه تعالی

ضمن تشکر از رسانه‌های استان، پیرو انتشار برخی مطالب طی چند نوبت در فضای مجازی پیرامون یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری به استحضار می‌رساند:

این دفتر همواره بر اساس سیاست‌های کلی نظام و تأکیدات مقام معظم رهبری و نماینده محترم ولی فقیه در استان نقش حمایتی از مردم و دستگاه‌های اجرایی داشته و در این راستا یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف خود را حمایت از پیشرفت و توسعه استان قرار داده است.

بایگانی مکاتبات این دفتر با وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های کشوری و استانی به ویژه در امور زیربنایی همچون استان شدن گلستان، فرودگاه، توسعه مراکز آموزش عالی و حل مشکلات اقشار مختلف مردم شاهدی محکم بر این ادعاست.

بدیهی است یکی از عوامل اصلی توسعه استان جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال پایدار از این ناحیه است. بر کسی پوشیده نیست در شرایط خطیر کنونی محوری‌ترین راه مقابله با تهدیدات دشمن و عوامل داخلی آن حل مشکل معیشت و معضل بیکاری است.

بر این اساس یکی از مهم‌ترین راهبردهای این دفتر حمایت از فعالیتهای قانونی در این زمینه بوده وبه همین جهت پشتیبانی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی و تعاونی در این استان را همچون گذشته ادامه خواهد داد.

سخن ما این است که اگر برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن نمیکنید حداقل موانع را از سر راه آنان بردارید.

آیا می‌دانید بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل موانع دست و پا گیر از سرمایه‌گذاری در این استان منصرف شده و پا بر روی فرش قرمز در سایر استان‌ها گذاشته‌اند؟

شرکت مذکور قریب به چند سال است که در استان خراسان رضوی فعالیت مشابهی داشته و موجب اشتغال افراد بسیاری شده در حالی که در این استان همچنان درگیر موانع است. آنچه تا کنون از ناحیه این دفتر پیگیری شده فقط و فقط به همین منظور صورت گرفته، آن هم پس از مراجعه و استمداد از نماینده محترم ولی فقیه برای رفع موانع و حل مشکلات.

طبق معمول دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌گذاران مشوق‌هایی در اختیار آنان قرار میدهند. مکاتباتی هم که از ناحیه این دفتر با دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته صرفاً در چارچوب قانون و در همین راستا بوده است.

حال آیا به نظر شما سکوت و بی‌تفاوتی در مواردی از این قبیل به صلاح این استان و مردم شریف آن است یا حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاری بخش‌های دولتی و تعاونی و خصوصی برای توسعه استان و اشتغال جوانان؟

از فعالان محترم رسانه انتظار می رود ضمن مراقبت و هوشیاری " بستر لازم را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال فراهم نمایند.

رضا جعفری

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

انتهای یپام /