Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کارگران و زحمتکشان جامعه در بدترین شرایط در حال زندگی کردن هستند ولی شیفتی را به وجود آورده اند به نام شیفت ایثار، که بسیار حرکت عظیمی است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع کارکنان شرکت سوله استرآباد با بیان اینکه شیفت ایثار حرکت بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: شیفت ایثار که توسط این قشر عزیز در حال انجام است بسیار حرکت عظیمی است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان مطالبی در خصوص ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شیفت ایثار بسیار اسم مبارکی است که نامگذاری شده است بنده را به یاد دلیری های رزمندگان جنگ تحمیلی انداخته است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز جنگ ما جنگ معیشتی، رفاهی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال ما خود باوری ماست. امروز سرمایه های ما فکرهای جوانانی است که در اختیار داریم ولی متأسفانه در حال فراموشی است.

جوانان ما بیکار هستند ولی کارگران چینی در ایران کار میکنند

این مقام مسئول با ابراز تاسف از تعطیلی برخی از کارخانه های مطرح، افزود: امروز برخی از کارخانه ها در حال تعطیل شدن هستند و برخی ها در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

معروفی بیان کرد: این مایه تأسف است که جوانان ما بیکار باشند ولی جوانان چینی در ایران مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه نینوا وجود روحیه جهادی و انقلابی را لازم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: کارگران و زحمتکشان جامعه امروز در بد ترین شرایط و با مشقّت در حال زندگی هستند ولی شیفتی را به وجود آورده اند به نام شیفت ایثار .

وی گفت: قشر کارگری سالم ترین و پاکترین زندگی را دارند همه ما این زلالی، پاکی و اخلاص را در زندگی کارگری مشاهده می کنیم. شاید این چند ساعت ایثارگری به چشم نیایید ولی حرکت، حرکت مقدسی است .

کارگران جامعه به خوبی دشمن را شناخته اند

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کارگران به خوبی دشمن را شناخته اند، افزود: کارگران سلاحی در دست ندارند ولی با ابزاری که در دست دارند با دشمن در حال مبارزه هستند شاید برخی افراد بالادست دشمن را نشناخته باشند ولی اینها دشمن را به خوبی شناخته اند.

فرمانده سپاه نینوا خطاب به برخی از مسئولین بیان کرد: اگر قشر کارگری امروز نباشد هیچ مدیری مدیر نیست قشر کارگری یک قشر بسیار حائز اهمیت و حضورشان چشم گیر است در همین قشر کارگری چقدر شهید داریم؟! فوق العاده صداقت و اخلاص دارند.

سردار معروفی در پایان با اشار به این که تمام افراد در جامعه کارگری نمونه هستند اگر آنها را رها کنیم قطع به یقین عرصه تولید را خواهیم باخت، متذکر شد: کارگر همیشه دلش برای مردم و کشور می سوزد و هیچ گاه گرمای هوا و مشقّت باعث این نمی شود تا حواسش پرت شود و کیفیت کار پایین بیاید.

انتهای پیام/