Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف انبار بزرگ لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: ماموران انتظامی گرگان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه، موفق به کشف انبار دپو لاستیک شدند.

سرهنگ فروزان افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این محل، 3 هزار و 200 حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالای احتکار شده از سوی کارشناسان بیش از 11 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد، با هشدار به افرادی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، گفت: پلیس با همه توان به مبارزه با محتکران و اخلال‌گران اقتصادی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/