Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار جدید شهرستان گالیکش استان گلستان امروز در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان معرفی شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان گالیکش، علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید گالیکش اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، امسال اطعام‌دهی در ایام محرم بیش از سال گذشته بود و جوانان بیشتری در مساجد به عزاداری مشغول بودند که نشان از فرهنگ غنی اسلام و اعتقادات دینی و مذهبی مردم است.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی 10 برابر متوسط جامعه جهانی تحصیل کرده دارد که در شرایط سخت کنونی تریبون ایران اسلامی در جهان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: دشمن بعد از برجام جنگ ترکیبی متشکل از جنگ روانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را علیه ایران آغاز کرده تا با ترکیبی از این جنگ‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف و زمین‌گیر کند.

وی بیان کرد: اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی(ص) تنها در ایران و در ندای مقام معظم رهبری وجود دارد و بر این اساس دشمن هر گونه تحریم و هجمه را برای از بین بردن آن انجام می‌دهد، در صورتی که با اسلام آمریکایی و انگلیسی بعضی کشورهای عربی به اصطلاح مسلمان منطقه کاری ندارد.

طهماسبی گفت: اکنون در شرایط سخت و خوبی قرار داریم، سخت از این جهت که همه گونه تحریم بر کشور ما تحمیل شده است و خوب از این جهت که همواره کارهای سخت، موفقیت به همراه دارد و مردم ما از این ظرفیت استفاده می‌کنند و مانند گذشته از این سختی‌ها نیز با موفقیت خارج خواهند شد.

وی افزود: وحدت کلمه باعث مایوس شدن دشمن شده و توسعه را به دنبال خواهد داشت که همه ما با وحدت کلمه در متن و بطن با اقتدار در مسیر صحیحی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند به راه خود ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی متکی به داخل کشور و خوداتکایی بوده و امروز ما به این دستاوردها که توسط جوانان نخبه، غیور و پرتلاش به دست آمده است افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی چند روز گذشته اهواز و با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در هر جا از دنیا که باشند به سزای عمل خود خواهند رسید، تصریح کرد: به زودی نیروهای مسلح و سپاه ما جواب دندان‌شکنی به حرکت ناجوانمردانه تروریست‌ها در اهواز خواهند داد و ما این حق را داریم که در هر کجا از دنیا، دشمن را به سزای اعمالش برسانیم و با دشمنان خود چه داخلی و چه خارجی هیچ گونه تعارفی نداریم و با آنان مقابله خواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات حسن خسروی تقدیر و حسین مایلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گالیکش معرفی شد.

انتهای پیام/