Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با بیان اینکه حمل و نقل کالا در گلستان به حالت عادی در جریان است ، گفت: 8هزار و 500 دستگاه ناوگان باری در گلستان برای حمل حدود 5.5 میلیون تن بار در استان گلستان فعال هستند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ، اظهارکرد: حمل و نقل کالا و سیستم حمل و نقل جاده ای در گلستان به حالت عادی در حال انجام است و ناوگان حمل بار نسبت به جابه جایی حدود 5.5 میلیون تن بار در استان فعال هستند.

وی افزود: این جابجایی به دیگر استان ها هم انجام شده و به طور میانگین روزانه هزار و ۵۰۰ کامیون کار حمل و نقل کالا را به اقصاء نقاط کشور انجام می دهند و به همین تعداد هم کامیون وارد استان می شود.

میقانی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی و انتظامی وظایف خود را به خوبی انجام داده و در جاده های استان و دیگر استان ها امنیت خوبی برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان به رانندگان اطمینان داد که هیچ دغدغه ای بابت حمل کالا نداشته باشند و با آرامش نسبت به جابجایی کالا اقدام کنند.

وی افزود: 8 هزار و 500 دستگاه ناوگان باری در گلستان فعال هستند که توسط 11 هزار و 500 راننده‌ای که دارای کارت‌هوشمند از اداره‌کل راهداری گلستان هستند .

انتهای پیام/