Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس گفت: اینکه گفته می شود لایحه تصویب نشده FATF در سقوط قیمت دلار نقش داشته، درست نیست و اراده دولت در کنترل ارز و پول توانست دست برتر دولت در این موضوع باشد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، عبدالکریم رجبی در گفتگویی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در کنترل ارز و بازار و مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: اینکه برخی بر این باورند که لایحه تصویب نشده FATF در سقوط قیمت دلار نقش داشته، درست نیست و اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل بازار ارز و پول و مبارزه مفاسد اقتصادی باعث این موضوع شد.

وی افزود: دولت با تشکیل جلسات مستمر و ارائه راهکارهای مختلف پولی و ارزی و تزریق ارز به بازار و تامین ارز پتروشیمی ها، در کاهش نرخ دلار دست برتر بود.

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس ادامه داد: محکومیت ۳۰ نفر و حکم اعدام ۳ اخلالگر اقتصادی نیز شوک بزرگی به بازار وارد کرد که به نوبه خود توانست بازار ارز را کنترل کند.

نماینده سابق شرق گلستان تاکید کرد: با کاهش سریع قیمت دلار مشخص شد که موضوع تحریم و برجام در این خصوص تاثیر نداشته و اراده داخلی می تواند باعث کنترل بازار شود، نه تعهدات خارجی.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: امیدواریم اقدامات دولت در تثبیت وضعیت بازار و همچنین شناسایی اخلالگران اقتصادی و برخورد قاطع قوه قضاییه با این عوامل ادامه داشته باشد تا به این واسطه مردم از تنگناهای اقتصادی خارج شوند./ کلاله خبر

انتهاي پيام/