Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان مبنی بر تشکیل محافل و مجامع و ایراد سخنرانی توسط برخی افراد فعال در جریان فتنه و با افکار ضد انقلاب و نظام، طی مکاتبه ای، دستور احضار افرادی که اقدام به برگزاری این جلسات نموده اند را صادر کرد.

به گزارش تیتر آزاد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان مبنی بر تشکیل محافل و مجامع و ایراد سخنرانی توسط برخی افراد فعال در جریان فتنه و با افکار ضد انقلاب و نظام، طی مکاتبه ای، دستور احضار افرادی را که اقدام به برگزاری این جلسات نموده اند صادر و مقرر کرد ضمن اعطای تذکر و ارشاد و توجیه قانونی، در صورت عدم توجه یا تکرار موضوع، مراتب جهت برخورد قاطع قانونی به دستگاه قضایی گزارش گردد .

شایان ذکر است؛ طی هفته های اخیر برخی جلسات و محافل حزبی و گروهی در سطح استان تشکیل و موارد ساختارشکنانه و مجرمانه در ضدیت با اصول اساسی نظام از جمله ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی در آنها مطرح گردیده است.

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب گرگان از همه گروه های سیاسی فعال در سطح استان دعوت کرد با توجه به اشراف اطلاعاتی موجود، ضمن رعایت حدود و ضوابط قانونی، بر نحوه تشکیل جلسات و بیان مطالب نظارت کامل داشته باشند .

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم بدون هیچگونه گرایش حزبی، پیگیر مطالبات به حق و قانونی مردم ولایتمدار و حافظ ارزش ها و اصول انقلاب و اسلام است.

مطالب مرتبط:

از تنفس مصنوعی به جریان فتنه در گرگان تا بومی و پیاده‎سازی نسخه‎های براندازی توسط مصطفی تاجزاده در گلستان! + تصاویر

رمزگشایی یحیی کیان تاجبخش از پیشینه و نقش تاجزاده در راهبری پروژه« ایران چنج»

رمزگشایی تاجزاده از هویت اصلی خاتمی / " انتخابات آزاد " کلید وازه فتنه 98 / مقامات سیاسی و امنیتی گلستان مسول حوادث یکسال آینده در استان و کشور خواهند بود ! + تصاویر

کیسه کش پشت مصطفی تاجزاده در جکوزی مجتمع مسکونی استانداری گلستان کی بود؟

انتهاي پيام/