Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان گفت: تخلفات اعضا در شوراها برایم قابل بخشش نیست و با قاطعیت برخورد خواهم کرد و در این عرصه با کسی تعارف ندارم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از فارس، سیدمناف هاشمی صبح امروز در اولین کارگاه آموزشی شورائیان استان گلستان در دوره پنجم شوراها اظهار کرد: اختیارات امروز شوراها و شهرداری‌ها از بسیاری دستگاه‌های اجرایی بیشتر است.

وی ادامه داد: زمانی برایم خنده‌دار بود که در مسوولیت وزارت کشوری که بر عهده من بود شهرداران می‌آمدند و از مشکل درآمدی و بودجه صحبت می‌کردند و زمانی که در شهرداری تهران مسوولیت مالی را بر عهده گرفتم دیدم که با استفاده از قوانین بسیار خوبی که توسط مجلس تصویب شده به سادگی می‌توان درآمد پایدار را برای شهرداری‌ ایجاد کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: باید عشق این کار را داشته باشیم و هر زمانی که به صورت تیمی و گروهی کار کردیم موفق بودیم.

هاشمی بیان کرد: مگر همه کشورهای دنیا نفت و مالیات بر ارزش افزوده و طبیعت زیبای ما را دارند، پس به این نتیجه می‌رسیم که مدیریت شهری در استان گلستان هنوز قابلیت‌ها و توانمندی خود را نشناخته است.

وی گفت: در هشت ماه نخست امسال با تلاش‌های انجام شده، 40 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده در استان را به یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به صنعت، تولید و گردشگری رسانده‌ایم و از ابتدای سال تا امروز 15 هزار شغل در استان ایجاد شده است.

استاندار گلستان تاکید کرد: درست است که ما هنوز مشکل بیکاری داریم اما اگر این میزان ایجاد شغل را نداشتیم، در کنار مشکلات کارخانه‌های استان می‌خواستیم چه کاری را انجام دهیم.

هاشمی تاکید کرد: این نشان می‌دهد اقدامات بزرگ در استان و استان‌ها قابل اجرا است و چیزی که من احساس می‌کنم، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری مغفول مانده است.

وی با اشاره به توسعه شهرک‌های صنعتی در استان، اضافه کرد: شهرک صنعتی میگو در استان را تصویب کردیم و هشت شهرک گردشگری در استان در حال تصویب است.

استاندار گلستان با انتقاد از وضعیت روستای زیارت گرگان، تصریح کرد: روستای زیارت از نظر من نابود است و دیگر قابلیت توسعه در حوزه گردشگری ندارد.

هاشمی گفت: تصویب قانون در کشور کار سختی نیست اما مهم این است که از این قوانین چگونه در راه خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

وی گفت: ما در استان گلستان علاقه داریم شوراها جز بهترین‌ها باشند نه اینکه بگویند در شورای شهر فلان شهر فردی برای خودش صندلی دارد و گزارشات مختلفی را دارم که فرد می‌گوید از من باید عبور کنید تا پروانه برای کار بگیرید که من با جدیت با این مسائل برخورد خواهم کرد و با کسی تعارف ندارم.

استاندار گلستان با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی در استان گلستان، بیان کرد: در گذشته حتی یک مسابقه بین‌المللی در استان برگزار نمی‌شد اما امروز علاقه‌مندیم چندین مسابقه را برگزار کنیم، کار سختی است اما نشدنی نیست و شهرداری‌ها و شوراها باید در این راستا کمک کنند زیرا باعث توسعه گردشگری و سرمایه‌گذاری در شهر خواهد شد.

انتهای پیام/