Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

این سوال یعنی جای خانواده های شهدا در انتصابات استاندار گلستان کجاست از انجا ناشی می شود که متوجه شدیم استانداری گلستان 4 ماه است مشاور ایثارگران ندارد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ در دولت دوازدهم از هر جنس و گروهی در فرآیند انتصابات استانداری گلستان حضور داشتند الا خانواده های شهدا !

آیا بهتر نبود در انتصاب معاونین فرمانداریها و بخشداران از فرزندان شاهد شاغل در استانداری استفاده شود تا بتوانند رهرو خون پدران شهیدشان باشند.

استاندار محترم چقدر به خانواده شهدا و ایثارگران ارزش قائل است و پست های مدیریتی استان را به فرزندان شاهد اختصاص می دهد در حالیکه طبق قانون باید ۱۵ درصد پستهای مدیریتی به فرزندان شاهد و ایثارگر داده شود .

با توجه به اینکه ۴ ماه است پست مشاور ایثارگران در استانداری خالی است و جهت پیگیری امورات ایثارگران شاغل و تکریم آنها چرا استاندار محترم از فرزندان شاهد شاغل استانداری استفاده نمی کند؟

لزوم حضور مشاور ایثارگران جهت مراجعین ایثارگران به استانداری جهت حل مشکلات خود و نبودن فردی پاسخگو و دلسوز در جهت همراهی و پیگیری آنها لازم است .

همچنین می بایستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز طی نامه های کتبی و شفاهی نیز از استاندار درخواست می کرد نسبت به رعایت سهم اشتغال فرزندان شهدا خصوصا در پست های مدیریتی بالاتر رایزنی کند .

انتهای پیام /