Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پیگیری مصوبات سفر وزرا به استان گفت: در این سفرها تنها گزارش داده می‌شود در حالی‌ که بیان مشکلات و پیگیری حل آنها مسئله جدی‌تر و مهم‌ تری است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ شهرام کوسه غراوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با انتقاد از عدم پیگیری مصوبات سفر وزرا به استان اظهار داشت: در این سفرها تنها گزارش داده می‌شود در حالی‌ که بیان مشکلات و پیگیری حل آنها مسئله جدی‌تر و مهم‌تری است.

وی افزود: در 3 سال گذشته وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر معین استان بود و تقریبا هر 6 ماه یک سفر به استان داشت اما کسی نمی‌داند خروجی این سفرها چه بود. کاش نموداری از مصوبات و پیگیری‌هایی که انجام شد ارائه داده می‌شد.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان گفت: هنوز 481 میلیارد تومان طرح در بانک‌ها وجود دارد که باید زمینه پرداخت تسهیلات به آنها فراهم شود.

وی افزود: حضور وزرا در استان باید خروجی مناسب داشته باشد نه اینکه تنها به برگزاری جلسات و ارائه گزارش ختم شود.

غراوی بیان داشت: 5 سال قبل وزیر کار وقت، ورزشگاهی را در شهرستان کلاله کلنگ‌زنی کرد اما هنوز فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی داریم که تکمیل آنها باید در اولویت دولت قرار داشته باشد. انتظار داریم مصوبات جلسه امروز هم با جدیت پیگیری شود و به یک سرانجام خوب برسد./تسنیم

انتهای پیام/