Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: آل سعود و آمریکا در عمل سلاح های آمریکایی را بر روی کودکان و مردم مظلوم یمن آزمایش می کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از کلاله خبر، الحاج محمد امین آخوند صفری در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا که خود را مدعی حقوق بشر در جهان می خواند، به واسطه آل سعود سلاح های مخرب خود را بر روی کودکان و مردم مظلوم یمن آزمایش می کند.

وی افزود: برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان که تنها لقب مسلمانی را یدک می کشند، دست در دست یهودیان و آمریکایی ها با کشتار مسلمانان در جهت اهداف نسل کشی دشمنان اسلام گام بر می دارند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله تاکید کرد: سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر نیز در قبال این فاجعه انسانی در یمن، تنها به محکوم کردن آمریکا و آل سعود اکتفا می کنند و سکوت آنها در مقابل چنین جنایاتی شرم آور است.

آخوند صفری تاکید کرد: می طلبد دستگاه دیپلماسی ایران نیز برای حمایت از مردم مظلوم یمن اقدامات و رایزنی های لازم در جهت توقف این جنایات را انجام دهد.

انتهاي پيام/