Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تخلفات یک موسسه مالی و اعتباری در مرکز استان به ارزش بیش از ۶۹۵ میلیون ریال توسط بازرسان این سازمان شناسایی شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهارداشت: بازرسان این سازمان با نظارت دقیق و جدی بر نحوه عملکرد همه واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و غیره در سراسر استان، با هرگونه تخلف احتمالی براساس قانون برخورد می‌کنند.

وی افزود: بر اساس گزارش کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان گرگان درباره تسهیلات دریافت شده از این موسسه، تیمی از بازرسان برای رسیدگی به موارد اعزام و پس از بررسی‌های به عمل آمده تخلف گران‌فروشی و ایجاد خسارت به شاکی شناسایی و محرز شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده و احراز تخلف موسسه مورد نظر، پرونده تخلف این واحد به ارزش 695 میلیون و 557 هزار و 211 ریال تشکیل و به منظور صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست و از همه مدیران این واحدها در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی‌اعتمادی و نارضایتی در میان شهروندان جلوگیری کنند.

اصغری در ادامه بازرسان این سازمان را حامی حقوق مصرف‌کنندگان دانست و افزود: بازرسان در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد می‌شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان همچنین از همه شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی مشابه مورد را سریع از طریق سامانه 124 به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/