Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گویا حاشیه امنیت قوی و حصاری آهنین برای وی وجود دارد که هنوز هیچ مسئولی در استان جرات نکرده به مسائل و مشکلات این حوزه ورود کند و از قدس علوی پاسخ بخواهد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سید جواد قدس علوی مرداد ماه 93 مدیر کل شیلات گلستان شد . یکی از مسائل اصلی شیلات استان بحث سایت میگو گمیشان است که با اهداف اولیه خوب ساخته شد اما نتوانست به نتیجه برسد.

در آغاز گفته شد فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در استان بروند تشکیل شرکت بدهند و برای دریافت زمین در سایت میگو اقدام کنند اما در ادامه هیچ همکاری با فارغ التحصیلان نشد .

همچنین گفته شد سایت میگو گمیشان باید یکی از اهدافش اشتغالزایی و توسعه کمی ، کیفی و رفاهی مردم بومی ترکمن در کمش دفه باشد اما امروز شاهدیم که وجود چنین منبع عظیمی از سرمایه برای مردم بومی هم کاری نکرده است .

انتقادات مستند زیادی هم از سوی سایتهای استان گلستان به مدیریت قدس علوی می شود اما گویا حاشیه امنیت قوی و حصاری آهنین برای وی وجود دارد که هنوز هیچ مسئولی در استان جرات نکرده به مسائل و مشکلات این حوزه ورود کند و از قدس علوی پاسخ بخواهد .

انتهای پیام/