Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس کل دادگستری پس از دیدار با نمایندگان کشاورزان از دادستان های سراسر استان خواست: به مدیران متخلف بانک‌ها تذکر دهید و در صورت ادامه روند تخلف پرونده قضایی تشکیل دهید.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان از دادستان های استان خواست: به مدیران بانک هایی که بدون توجه به بخشنامه های بانک مرکزی ، هنگام استمهال وام کشاورزان ، جریمه دیر کرد و کارمزد می گیرند ، تذکر دهند و در صورت ادامه روند تخلف از این بخشنامه ها برای آنان پرونده قضایی تشکیل دهند .

وی در ادامه سخنان خود از آمادگی دادگستری استان برای آموزش حقوقی رایگان خبرداد و گفت: مباحث حقوقی به ویژه مواردی که کشاورزان با آن سر وکار دارند و ناآگاهی از آن ها ، برای شان دردسر ایجاد می کند در این دروه ها، آموزش داده خواهد شد .

رعایت نکردن بخشنامه های بانک مرکزی مبنی بر استمهال و بخشودگی جرایم و دیرکرد تسهیلات کشاورزان از جمله مهم ترین مشکلاتی بود که اعضای سازمان نظام صنفی کشاورزی استان امروز با رئیس کل دادگستری استان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/