Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نهمین سالگرد حماسه 9 دی هم در حالی برگزار شد که نماینده ولی فقیه در استان و مناف هاشمی استاندار نیز در این مراسم حضور نداشتند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ امروز 9 دی سالگرد حماسه 9 دی سال 1388 بود ، زمانی که مردم با حضور در خیابانها غبار فتنه 8 ماهه را شستند و سبزه های مزبله را به زباله دان تاریخ حواله کردند .

بعد از آن همه ساله در سالگرد این روز بزرگ مردم با راهپیمایی در خیابانها و اماکن عمومی در استانها و شهرهای مختلف کشور این روز بزرگ را گرامی می دارند .

اما امسال در مراسم یوم الله 9 دی نه استاندار گلستان حضور داشت و نه نماینده ولی فقیه که البته آیت الله نورمفیدی طی 9 سال گذشته نشان داده تمایلی به حضور در مراسم این روز ندارد و همه ساله در این ایام سفری برای وی تدارک دیده می شود .

اما استاندار گلستان چرا نیامد ؟ آیا مناف هاشمی از جایگاه خودش می ترسد که به این مراسم نیامد ؟

آیا مردم از خودشان نمی پرسند که چرا استاندار نظام جمهوری اسلامی در صف مقدم راهپیمایان 9 دی در گرگان حضور ندارد ؟ آیا کاری مهمتر از این بود که مناف هاشمی ترجیح داد به مراسم نیاید ؟

به هر حال عملکرد مناف هاشمی این روزها انتقاداتی را در استان گلستان به همراه داشته و اگر وی همچنان به عزلت نشینی ادامه دهد و از آمدن میان مردم به عناوین مختلف طفره برود ، دیر یا زود باید بار سفر ببندد و از این استان برود .

حداقل مناف هاشمی به سخنان روز گذشته خود وفادار باشد که در جلسه شورای اداری گرگان گفته بود :

"زمانی موفق خواهیم بود که خواسته های ملی مان را بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم تا بتوانیم در گلستان و گرگان تحولی عظیم را ایجاد نماییم."

خب جناب هاشمی ! شما در راهپیمایی 9 دی که یک خواسته ملی و مردمی است و می توانستید حس همدلی و همراهی بین مردم و مسئولین ایجاد کنید ، حضور نداشتید ، پس سعی کنید این قدر شعار همگرایی ندهید که برخی انتصابات شما فضای استان گلستان را آلوده کرده است .

انتهای پیام /