Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روی سخنم با مخاطب حقیقت جو، تعظیم در مقابل تشخیص امام المسلمین جهان است که شخصی را بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ( که به مصلحت نظام بوده) برگزیده است که آحاد جامعه باید آنرا محترم بشمرند، و علاوه بر آن، این حکم از اساس، امتحان صالحان و مصلحان و البته نخبگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، تشخیص اینکه چه شخصی و از چه صنفی، باچه پیشینه و تجربه ای برای این سمت شایسته است یا نیست مطابق اصول اعتقادی و نیز اصول قانون اساسی با ولی فقیه است.

این که تشخیص مصالح کشور، [اول بذات] و به دلالیلی مدلول و منطقی به ساحت رهبری مربوط می شود شک و شبهه ای وجود ندارد.

انتصابات و اقدامات ولی امر مسلمین از محکمات در نظام دینی است که دو قشر [عوام و خواص] آنرا متعبدانه و عالمانه رد و یا قبول می کنند که البته قبولشان در هرصورت[عالمانه و متعبدانه]ممدوح، و ردشان در هردوصورت یادشده مذموم است.و منطبق با فرهنگ و مبانی کلام اسلامی جزا و پاداش اخروی بر آن مترتب است.

از این حیث در طی چهل سال حیات انقلاب اسلامی عوام، گوی سبقت را از برخی خواص ربوده است.

علاوه بر اینکه اقدامات و انتصابات ولی فقیه تایید و تاکیدی بر مصالح کشور تلقی می شود [امتحان صالحان و مصلحان]درون نظام نیز تلقی می گردد.

اقدامات چهل ساله عمر انقلاب از سوی امامین انقلاب در همین دنیا محک عیار افراد بوده است و خالصی و ناخالصی افراد آشکار می گردد.

دقیقا در موضوع مشابه، افراد ناخالص[ضدولایت فقیه و منافقین]با انتصاب شهید مظلوم دکتر بهشتی به ریاست قوه قضائیه از سوی امام خمینی نقد و مخالفت شدید کرده و به هر بهانه ای در شعار و عمل علیه او اقدام می نمودند و از تخطئه او کوتاهی نمی کردند که در نهایت اقدام ترور او را به طرز وحشتناکی رقم زدند.

امروز نیز، منهای افرادی از طبقه عوام که از روی ناآگاهی،[که عددشان ناچیز است]اقدام رهبری را زیر سئوال می برند مع الاسف عده ای از خواص و خاص الخاصان که در کسوت مسئول نظام نیز هستند نه از سر خیرخواهی بلکه از سر ادعا و حقد به تخطئه انتصاب جناب آملی لاریجانی می پردازند. اگرچه از منزلت،علم و اجتهاد و توان اجرایی او آگاهند اما هرگز او را که به اقتضای روح شغلی در مقاطعی از تاریخ از جمله مقاومت در برابر جریانات فتنه 88 آهنگ مخالفت با او را کوک کردند و از احضار و محاکمه تنبیه و مجازات اسلامی توسط دستگاه عدلیه تحت مدیریت او ناخشنودند.همین افراد در ماجرای حصر سران فتنه به میدان آمدند تا با فشار، رهبری را به رفع حصر مجاب سازند اما با مقاومت و مخالفت امام گونه رهبری مواجه شدند که مع الاسف باز هم هنوز بر طبل ادعای رفع حصر می کوبند و اظهار می دارند که رهبری به رفع حصر موافق نیستند و ما هم اقدامات خود را در رفع حصر پی خواهیم گرفت.

امروز همین افرادی که در مواجهه با نظر و اقدامات ولی فقیه بی محابا در برابر رهبری می ایستند و در مخالفت با نظر نایب امام زمان علیه السلام عالمانه قدعلم می کنند، از حیث جریان شناسی در استمرار اندیشه همان افرادی اند که در دهه شصت با شهید بهشتی مخالفت می کردند و از از هیچگونه تهمت و فحاشی و هتاکی نسبت آن شهید مظلوم فروگذار نبودند.که البته این جماعت در ازمون ولایت مداری و تعبد به معارف اسلام و انقلاب در مقاطع خاص و برخی در یک مقطع مردود گشته اند.و باز قطعا عوام بامعرفت و نیز خواص بابصیرت نسبت به انتصاب و حکم محکم رهبر معظم انقلاب سر تعظیم فرود آورده و اسباب سربلندی خود را در این آزمون الهی نیز فراهم می آورند.

تاکید موکد اینکه؛ فارغ از تمجید از شخص آیت الله آملی لاریجانی؛ روی سخنم با مخاطب حقیقت جو، تعظیم در مقابل تشخیص امام المسلمین جهان است که شخصی را بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ( که به مصلحت نظام بوده) برگزیده است که آحاد جامعه باید آنرا محترم بشمرند، و علاوه بر آن، این حکم از اساس، امتحان صالحان و مصلحان و البته نخبگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود. و تنها کسانی در این آزمون موفق و پیروز خواهند شد که تعبدا در تشخیص و صدور حکم امام مسلمین چون و چرا نکنند.

به قلم احمدرضا احمدی عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور

انتهاي پيام/