Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

علی اصغر هروی مدیر عامل هلال احمر استان گلستان طی حکمی الهام اختری را به عنوان جانشین ، قائم مقام و در کمال تعجب سرپرست دارو خانه هلال احمر استان گلستان معرفی کرد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ داروخانه شبانه روزی هلال احمر استان گلستان یکی از بزرگترین داروخانه های هلال احمر شمال کشور است که حجم بالایی از تبادلات دارو و تراکنش های مالی داشته و مردم مرکز استان و سایر شهرستانها طی شبانه روز برای تامین دارو به این داروخانه مراجعه می کنند لذا می طلبد فردی بر آن مدیریت کند که اشرافیت کافی و کامل داشته باشد .

اما الهام اختری در حالی 23 مهرماه امسال حکم سرپرستی داروخانه شبانه روزی هلال احمر استان گلستان را گرفته که مدرک تحصیلی اش در مقطع لیسانس و فوق لیسانس تربیت بدنی است .

حال آنکه طبق ضوابط فردی که متصدی داروخانه می شود باید مدرک لیسانس یا فوق لیسانس مرتبط با حوزه پزشکی داشته باشد ، 5 سال سابقه خدمت موثر در جمعیت هلال احمر و از همه مهمتر حداقل دو سال در داروخانه کار کرده باشد .

ذکر این نکته هم ضروری است اختری در سال 83 به عنوان متصدی خدمات اداری جذب هلال احمر گلستان شد و الان با گذشت 14 سال با گذراندن مراحلی چون معاون شعبه و معاون امور جوانان ، به جانشینی و قائم مقامی مدیر عامل رسیده که این هم چای تعجب دارد.

همه این انتصابات نشان می دهد که مدیر عامل هلال احمر استان انتصاب نامعقولی و نسنجیده ای را انجام داده که این نشان می دهد تصمیم گیری ها در این سازمان احتمالا از بیرون هدایت و با فشارها یا سفارشات افرادی خاص صورت می گیرد .

گفتنی است الهام اختری در زمان مدیریت حسین احمدی در هلال احمر گلستان به مازندران رفته و در تاریخ 19 دیماه 96 ازسوی دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، به سمت سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر مازندران منصوب شده بود .

جا دارد که در دولت تدبیر و امید افرادی پست بگیرند که مدارک و مدارج تخصصی را طی کرده باشند مخصوصا بحث داروخانه که با سلامت مردم و امنیت روانی آنها گره خورده و به هیچ وجه شوخی بردار نیست .

93564

photo 2018 12 29 17 26 44

photo 2018 12 29 17 26 54

photo 2018 12 29 17 26 56

انتهای پیام /