Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در پی اختلاف در پرونده اختلافی در شهرداری آق قلا با فشار برخی مسوولبن رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی آق قلا برکنار شد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ با خبر شدیم آرخی رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آق قلا از کار خود برکنار شد .

علت این تصمیم هم پرونده اختلاف در شهرداری آق قلا می باشد .

گویا شهرداری یک مبلغی علاوه بر حقوق پایه، داخل احکام شان آورده بوده و قانون هم براساس آخرین حکم رای میدهد اما فشار آوردند که شهرداری حق کارگرش را کمتر بدهد و آن مبلغ کم بشود .

ابعاد این قضیه آنقدر بوده که خود استاندار گلستان ورود کرده در حالیکه چنین مواقعی بایستی معاون سیاسی امنیتی استانداری به حل و فصل چنین موضوعاتی بپردازد .

قدرت بر قانون غلبه کرد!

آسیب های این تصمیم می تواند موارد زیر باشد و در سطح کلان به بی اعتبار شدن قانون کار و بی اعتمادی به نظام و ساختار های نهادینه شده حکومتی باشد چرا که این ساختارها اگر بجای تکیه بر قانون بر روابط تکیه کنند خودبخود مضمخل می شوند .

آیا این کار نمی تواند مروج فرهنگ زشت لابی گری باشد و این توقع را در سایر دستگاهها و کارفرما ها ایجاد کند که می توان قانون را جاهایی به نفع خود تغییر داد .

آیا نباید نگران تکرار موارد مشابه با اعمال قدرت و زیرپاگذاشتن قانون باشیم .

آیا صدور آرای فرمایشی به اعتبار دولت و مردم لطمه نمی زند و بی انگیزگی کارکنان در صدور آرای اختلاف کارگر و کارفرما را باعث نمی شود .

انتهای پیام /