Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان از اجرای یک میلیون و ۸۵۲ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در مراکز ثابت فنی وحرفه‌ای استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدعلیرضا حسینی‌طلب عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تعمیق سواد مهارت دربین گروه‌های هدف در بدو ورود به فضای کسب‌و‌کار اظهارداشت: تحریم‌های ظالمانه، فرصتی مغتنمی است برای افراد علاقمند برای ورود به فضای کسب و کار و شرکت‌های دانش بنیان، تا با فراگیری مهارت‌های لازم در بستر دانش و فناوری نوین، به اقتصاد جامعه و خانواده خود کمک کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان گلستان افزود: زمان طلایی به منظور فراگیری آموزش‌های مهارتی برای دانشجویان ، تحصیل همزمان در مراکز دانشگاهی و آموزش رایگان در مراکز فنی وحرفه‌ای است که تلفیق دانش و مهارت را فراهم می‌سازد.

حسینی‌طلب تصریح کرد: در 9 ماهه سال‌جاری 809 دوره در قالب 35 گروه آموزشی برای 12 هزار و 440 نفر با حجم یک میلیون و 852 هزار نفرساعت در 338 عنوان حرفه در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای برگزارشد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ ای استان گلستان افزود: جهش اقتصادی، با جنبش مهارت آموزی محقق می‌شود و با شناسائی نیازهای آموزشی جامعه و برنامه‌ریزی منسجم مبتنی بررویکرد فناورمحور می‌توانیم شتاب لازمه در عرصه تولید را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: در 9 ماهه سال‌جاری تعداد 41 جلسه هم‌اندیشی و 9 جلسه هیئت نظارت برگزار و به منظور نظارت و بازرسی از آموزشگاه‌های فنی وحرفه‌ای آزاد تعداد 589 مورد بازرسی انجام و تعداد 46 آموزشگاه درطرح رتبه‌بندی شرکت و گواهینامه آنان صادر شد./تسنیم

انتهای پیام/