Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با موضوع پرونده های تصادفات ساختگی در محاکم استان از ابتدای سال جاری تاکنون 60 نفر دستگیر شده اند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 89 پرونده با موضوع تصادفات ساختگی در محاکم استان تشکیل شده است که در این رابطه 60 نفر دستگیر شده اند .

وی در جمع قضات رسیدگی کننده به پرونده های تصادفات از آنان خواست: به صورت موردی در پرونده های تصادف به ویژه پرونده های منجر به فوت از صحنه ی تصادف بازدید کنند.

استفاده از نظر کارشناسان رسمی توصیه دیگر رئیس کل دادگستری استان به قضات رسیدگی کننده پرونده های تصادفات بود.

هاشمیان با بیان این که بخشی از خسارت های پرداختی در تصادفات از بیت المال است از قضات خواست : پرونده های تصادفات را با دقت و حساسیت بیشتری رسیدگی کنند.

نشست هم اندیشی قضات محاکم و دادسراها و کارشناسان بیمه، پلیس و پزشکی قانونی درباره تصادف های ساختگی امروز در گرگان برگزار شد.